  • Data: 2009-10-13 08:14:01
    Temat: Re: Niektóre firmy się przejmują :)
    Od: "McMac" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam chyba jeszcze bardziej ekstremalny przypadek :-)
    Jakiś czas temu nasza pociecha u znajomych przewróciła krzesło, które upadło
    tak nieszczęśliwie że pęknięciu uległa górna część oparcia. Oczywiście
    obiecaliśmy naprawić szkody. Żona zadzwoniła do producenta tych mebli z
    pytaniem, czy można u nich zamówić i kupić samą tę część; mogła być
    niepolakierowana (znajomi i tak planowali robić remont połączony z pracami
    stolarskimi, więc daliby to krzesło do naprawy stolarzowi - potrzebna była
    tylko ta poprzeczka). Pani z fabryki obiecała oddzwonić. Za jakiś czas
    rzeczywiście oddzwoniła, wypytała o szczegóły, a po tygodniu-dwóch przysłała
    nam ten element już odpowiednio wybarwiony - nie biorąc za to ani złotówki!
    Krzesło się naprawiło, dziś nie widać nawet które to było.

    --
    Maciek