    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nieogrzewany strych (2spadowy dach)
    Date: Mon, 12 Nov 2012 15:07:54 +0100

    > Dokoncz ocieplenie strychu welna.
    > Co do komina to zrobisz jak uwazasz,
    > komiarz moze sie przyczepic.
    >
    > pozdrawiam
    > Adams

    Dokończe bo już wyjścia nie mam :) za dużo poszło roboty i wełny

    dlaczego myślisz, ze kominiarz się doczepi jak ocieple go wełną?

    w sumie nie mam zamiaru wpuszczac nigdy kominiarza do domu, sam sobie
    przeczyszczę komin jak będzie potrzeba,
    Słuszałem jakie cwaniaki kominiarze, dlatego odbioru dokonał mi moj
    projektant, który też miał uprawnienia do tego.

    pozdrawiam