  • Data: 2012-11-13 16:37:15
    Temat: Re: Nieogrzewany strych (2spadowy dach)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze jesli odbior kominow wykonal Twoj
    > projektant.
    > Komin ma byc otynkowany, pomalowany na bialo.
    > http://muratordom.pl/gazety/zbuduj-dom/jak-czesto-je
    st-potrzebna-kontrola-przewodow-kominowych,174_5708.
    html?&post=22510

    tak wygląda teraz moj komin,
    ale chciałbym ocieplić go dodatkowo i sciany boczne, komin, mam na scianie
    szczytowej w jej środku, od zewnątrz ma poroterm 11 + 12cm styr, od srodka
    strychu nie ma ocieplenia

    jak wyszedlem na strych, czuc wilgocią tam zreszta jak na zewnąrz, jak
    ocieple
    komin i całe poddasze i sciany, czy nie bedzie to wełnie przeszkadzać
    wilgoć?

    to co pisal Budyń ma sens, tzn ze nie było sensu ocieplac poddasza jak tam
    nie grzeję:) no ale za późno po ok 80% juz zrobione, zostały sciany
    szczytowe i ten komin, pytanie co zyskam, czy duzo zaoszczędzę i na ile
    pozytywnie wpłynie to na sam komin

    komin, na którym dam wełnę i ściany szczytowe przejadę klejem z siatką.

    pozdrawiam
    AT