  • 1. Data: 2022-01-07 19:21:02
    Temat: Re: Nietykalni
    Od: Runt <t...@t...incognita.prv>

    W dniu 2022-01-07 o 17:42, kanalia Zenek Kapelinder ujada:
    77330,chodzil-po-miescie-zamiast-siedziec-na-kwarant
    annie-sprawa.html?disableRedirects=true

    zona-koronawirusem-kobieta-zlamala-kwarantanne-jest-
    wyrok-sadu.html

    cji-teraz-czeka-ja-kara-grozi-jej-nawet-rok-wiezieni
    a-6717893710490496a.html

    9,jacek-kurski-koronawirus-eurowizja-junior-covid-19
    -kwarantanna-izolacja-sara-james-tvp.html

    skiego-zniknely-z-rzadowej-bazy-pacjentow-covidowych
    .html

    > Też pizdziak vel runt dziura w dupie vel funt wiesz czego pod podeszwa jesteś
    nietykalny. Śmierdzisz trupem wymazanym gównem. Czas na dezynfekcję wapnem.

    DO BUDY ZAWSZONY PSI BĘKARCIE!

    --
    Runt