  • 1. Data: 2022-01-07 10:25:06
    Temat: Re: na dworze -10'C
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    20-watowego czy 20-litrowego?

    -----

  • 2. Data: 2022-01-07 13:15:11
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-01-07 o 10:25 +0100, ąćęłńóśźż napisał:
    > 20-watowego czy 20-litrowego?

    20-litrowego to też, ale tutaj chodziło mi o 20W. Kilka miesięcy temu
    natknąłem się w internecie na taki malutki, kilku-litrowy podgrzewacz o
    mocy właśnie jakoś 20W. Miało to się instalować pod zlewem, aby
    utrzymywać parę litrów ciepłej wody w gotowości. Sam nie dogrzewał
    wody, miał tylko bilansować straty ciepła. Wówczas pomyślałem, że to
    fajny wynalazek dlatego utkwiło mi w pamięci. Przeklikałem teraz
    internet i oczywiście już nie mogę tego odnaleźć... Jeśli znów na to
    wpadnę to dam linka.

    Mateusz