  • 21. Data: 2010-01-06 22:01:19
    Temat: Re: No i mialem racje z ta welna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> wrote in message

    > To nie takie proste. Łatwiej by było wprowadzić ustawowe koncesje na
    > podstawie kwalifikacji zawodowych.
    > Ktoś bez przepracowania 5 lat pod okiem mistrza nie powinien mieć
    > prawa samodzielnego wykonywania zawodu.

    A ten znowu z tym swoim socjalistycznym gównem wyjeżdża...

    jedyne co byś osiągnoł to wyższe ceny oraz kolejną mafię z którą byś
    nigdynei wygrał, teraz mamy mafię prawnikó i lekarzy. I spórbuj udowodnić
    prawnikowi że jest partaczem i przez jego indolencję przegrałeś sprawę.
    Notariuesze też mają reglamentację i co? i psinco.

  • 22. Data: 2010-01-06 22:04:15
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > A ten znowu z tym swoim socjalistycznym gównem wyjeżdża...

    HAHAHA dałeś się znowu złowić na wedkę :-)

  • 23. Data: 2010-01-06 22:28:43
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > Ty się na tym nie znasz. Ja z tym walczę juz 2 lata.

    Siedzię w Gipskartonach i ocieplaniu poddaszy od roku 1989. Zdjęcia z dwóch
    moich prac w Wiedniu trafiły do katalogu Knaufa n apoczątku lat 90tych a ty
    mi pieprzysz że się nie znam.

    > Oglądałem to kamerą termowizyjną.
    > Jest dokładnie tak jak napisałem. Strugi powietrza dostają się między
    > płytę kg i paroizolację, która przeważnie nie dotyka wszędzie albo za
    > paroizolację w profile i tam sie to całe zimno kotłuje.

    Poczytaj coś aby nauczyć się interpretować oglądany obraz kamera
    termowizyjną.

    Marek

  • 24. Data: 2010-01-06 22:33:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nie Maniek, nie. nasze 30cm wełny bedą podatne na puszczanie powietrza.
    > Przez 30cm wełny wieje.
    > Wątpię, że da się cokolwiek uszczelnić wełną docietą z zapasem 2
    > centymetrowym.
    > Taki kawał wełny dociety i rozprężony nic nie izoluje sam z siebie. Teraz
    > dopiero doszedłem do tych wniosków.

    Powiem Ci, ze jak na razie a jest zima i czasem wieje, nie zauwazylem
    przewiewania welny w zadnej szczelinie o ile jest docinana z zapasem i
    szczelnie ukladana. Fakt, ze jak dojdzie paroizolacja to ew. szczeliny
    "zbiora" cisnienie z calej polaci albo jej wiekszej czesci. Na razie jest
    git przy pierwszej warstwie. Zobaczym co dalej.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2010-01-06 22:36:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Może nawet nie chodzi o technologię wełnianą ale o wykonanie tego. Przy
    > klejeniu płyt styropianowych jest mniej do zepsucia, a i jednolity mur czy
    > beton wiatru nie puszcza.

    Tylko wiesz, wiatru nie pusci ale beton bedzie zachowywal sie dokladnie tak
    jak GK z nieszczelna welna na gorze. Byle jak ulozony styropian bedzie
    przewiewal tak samo, a wiatr penetrowal szczeliny w ociepleniu i odbieral
    cieplo z betonu.
    Co na pewno, latwiej to zrobic dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2010-01-06 22:38:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > HAHAHA dałeś się znowu złowić na wedkę :-)

    No i jak sie bawicie chlopaki?? :-))

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2010-01-06 22:44:18
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "marko1a" <m...@l...de> wrote in message
> [...]
    > dwóch moich prac w Wiedniu trafiły do katalogu Knaufa n apoczątku lat
    > 90tych a ty mi pieprzysz że się nie znam.

    Z zewnątrz zawsze ładnie wygląda :-) Dopiero się okazuje pierwszej drugiej
    trzeciej zimy, że stale zimno :-)

  • 28. Data: 2010-01-06 22:45:54
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > "zbiora" cisnienie z calej polaci albo jej wiekszej czesci. Na razie jest
    > git przy pierwszej warstwie. Zobaczym co dalej.

    Właśnie o to zebranie ciśnienia chodzi. Teraz nie czuć, bo i mniej palisz,
    jest ogólnie zimno na przetrwanie. Chodzi o te niuanse później. Pamiętaj o
    szczelności.

  • 29. Data: 2010-01-06 22:46:26
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > A ten znowu z tym swoim socjalistycznym gównem wyjeżdża...

    W Austrii aby móc prowadzić działalność gospodarczą nalezy otrzymać na każdą
    czynność specjalne pozwolenie - gewerbeschein.
    Wystarczy że ma się ukończoną odpowiednią szkołę z zawodem to pozwolenie
    otrzymuje się z lotu ale gdy tylko elektryk będzie chciał wykonywać prace
    hydrauliczne to musi zapisać się na specjalny kurs, zaliczyć egzamin i
    dopiero wtedy może zgłosić się do urzędu po papierek. Jest niemal pewne że
    na budowie przynajmniej raz pojawi się baupolizei która skontroluje
    posiadane dokumenty. Często aby można było wejść na budowę należało w biurze
    prowadzącym budowę przedstawić swoje dokumenty uprawniające do wykonywania
    określonych czynności. Do wykonywania prac budowlanych wbrew pozorom nie
    wystarczy tylko jedna gewerbe. Należy więc starać się osobno na gewerbę do
    wykonywania np. instalacji elektrycznych, montażu konstrukcji z płyt GK,
    szpachlowania. Pasowało by mieć jeszcze na pomomocnika i sprzątania bo moga
    sięprzypieprzyć przy rozładunku samochodu.

    > jedyne co byś osiągnoł to wyższe ceny oraz kolejną mafię z którą byś
    > nigdynei wygrał,

    W Polsce zrobione by to było od dupy strony napewno.

    >I spórbuj udowodnić prawnikowi że jest partaczem i przez jego indolencję
    >przegrałeś sprawę. Notariuesze też mają reglamentację i co? i psinco

    Kazda faktura wystawiona to zaleznie od umowy 5-10% zamrażane na 3 lata.
    Jeżeli po trzech latach nic nie pękło lub urwało się pieniążki są wypłacane.
    Jeżeli należało coś poprawić to poprawiacz opłacany był z tych pieniędzy.

    Marek

  • 30. Data: 2010-01-06 22:47:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > No i jak sie bawicie chlopaki?? :-))

    Tylko czekałem kiedy :-) Długo nie było :-)