  • Data: 2021-07-11 13:02:30
    Temat: Re: No i przeszła znowu wichura
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.07.2021 18:50, Maciek wrote:
    > Topola jest krucha, ale za to świetnie znosi przycinanie.

    Maciej, ja to wiem. Ta topola może jest najwyższa u mnie w ogrodzie ale
    to nie jedyne drzewo. Mam kilkanaście dębów, dwie brzozy, dwie sosny,
    cztery jodły, jesion, ileś świerków i cały lasek wierzb. Nie wspominając
    o rabatach żony.

    Była po prostu pierwsza kiedy się budowałem, a i tak wygląda licho.
    Pierwsze gałęzie zaczynają się od 4-5m, liści na nich mało to co tutaj
    przycinać - https://ibb.co/xS9W1MD

    I tak na każde wycięte posadziłem już 3-4 kolejne. A drzew nie wycinam
    często do pnia, tylko staram się go wykorzystać, jak np. tutaj po
    wierzbie - https://ibb.co/QM6jmb0

    A tutaj - https://ibb.co/DzjxgN4 - ta wierzba której część się
    przewróciła na zjeżdżalnie (sklejam super glue, zobaczymy; klei do PP to
    nie idzie znaleźć). Widać że reszta wierzby też licha i pewnie ostatni
    rok stoi, a potem zrobi się miejsce dla jesionu który rośnie obok.

    A nawet jeżeli pieńki też wytnę to się nie zmarnują. Choćby domek dla
    murarek - https://ibb.co/JCMty27 czy inną małą "architekturę" -
    https://ibb.co/DQFQvL2

    --
    Pozdrawiam,