  • 51. Data: 2009-07-23 20:33:56
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:gpxvfkffg60r$.6ujn5hvjedon$.dlg@40tude.net...

    > Moja (mam pralkosuszarkę) co rusz pobiera zimną wodę do skraplania pary -
    > czyli dodatkowy minus, bo nie można podłączyć urzadzenia do ciepłej wody z

    Dlatego pisałem na początku o suszarce odradzając pralkosuszarkę!

    > Korzystałam z suszarki może parę razy, w tym czasie nie można prać, a

    Bo jest do d..py. Polecam suszarkę.

    > Wieszam pranie w suszarni (zabudowana oknami wokół i po sufit duuuuża
    > loggia z systemem podwieszanych suszarek prętowych i suszarek stojących) i
    > niech sobie wisi, choćby i do wiosny, póki nie wyschnie ;-)

    Lub nie stęchnie...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 52. Data: 2009-07-23 20:34:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > A tu prasowalnice, bo widzę, że bardzo ci potrzebna, nie lubisz prasować,
    > one skracają ci czas poświęcony na tę czynność...

    Z suszarki prawie nie trzeba prasować.

  • 53. Data: 2009-07-23 21:32:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:13:51 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Mieszkasz w bloku?

    Mam suszarnię SWOJĄ :-)
    W domu.

    > A tu prasowalnice, bo widzę, że bardzo ci potrzebna, nie lubisz prasować, a
    > one skracają ci czas poświęcony na tę czynność...

    Mało znam kobiet, ktore lubią prasowanie. To ogłupiające zajęcie bardzo.

  • 54. Data: 2009-07-23 21:38:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:34:41 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Z suszarki prawie nie trzeba prasować.

    Jak się czyha przy niej i wyjmie rzeczy od razu po zakończeniu suszenia. Ja
    tam nie trzymam warty przy suszarce, a samowyrzutu jeszcze nie wymyślono :-

  • 55. Data: 2009-07-23 22:28:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:33:56 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Dlatego pisałem na początku o suszarce odradzając pralkosuszarkę!

    > Bo jest do d..py. Polecam suszarkę.

    > Lub nie stęchnie...

    Chyba żartujesz, przecież nie suszę w piwnicy, lecz niemal na wolnym
    powietrzu, zwłaszcza, kiedy pootwieram okna w suszarni na przestrzał. Zimą
    co prawda suszenie trwa nieco dłużej, ale jak pachną potem rzeczy, kiedy
    wyschną, najpierw sobie spokojnie zamarznąwszy; im większy mróz, tym
    wolniejsze suszenie, ale jak pachnie potem :-)

  • 56. Data: 2009-07-24 03:31:02
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Wieszam pranie w suszarni (zabudowana oknami wokół i po sufit duuuuża
    > loggia z systemem podwieszanych suszarek prętowych i suszarek stojących) i
    > niech sobie wisi, choćby i do wiosny, póki nie wyschnie ;-)

    Nie pobierał (Whirpool) aż tak dużo wody, ale "wizytanci" popsuli
    Marudzie. Też suszyła ewakuacyjnie, mała dmuchawa i grzałka, drugi
    prądożerny podzespół (pierwszy - grzałka wody).
    Ogólnie opłacało się. Doskonała rzecz przy gościach, dzieciach i wnukach.
    Przyjeżdżając nie zabierają ze sobą całej szafy - przyspieszona rotacja
    odzieży bardzo szybko weryfikuje takie opinie jak Twoja.
    Chyba, że skarpetki czy rajstopy wolisz suszyć suszarką do włosów.
    W końcu niwe musi się suszyć w pralkosuszarce nagminnie - ja musiałem -
    dawniej miałem możliwość (w zimie) wieszać w łaźni szkolnej - dyrektoriat
    wypchnął mnie stamtąd pod pretekstem urządzenia w niej kapciory dla
    sprzątaczek i robola. Ogólnie powstała tam palarnia kiepów...
    Maruda na suszenie miała taki sam podgląd rzeczywistości (wszystkie
    takie same) jak Ty. Nawet w zimie latała z praniem na dwór. Dała sobie
    spokój, gdyż chciała dosuszać w pralce, ale każdy program suszenia zaczynał
    się od zmoczenia prania - takie dodatkowe płukanie.
    Ogólnie to rzeźbienie w GWnie jest. Posłuchaj mnie i stwórz sobie tę
    linię technologiczną, w końcu jest ona aby ułatwić życie ujmując pracy. Na
    dodatek można przeskoczyć poszczególne operacje, np. w prasowalnicy
    błyskawicznie wyprasować (z parowaniem) pościel wysuszoną na sznurkach.
    I mieć dodatkowy czas na pieszczoty męża...

  • 57. Data: 2009-07-24 03:32:04
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:h4ahl7$2nb$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Z suszarki prawie nie trzeba prasować.

    Zwłaszcza pościel lub bluzki z kory...

  • 58. Data: 2009-07-24 03:33:53
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Jak się czyha przy niej i wyjmie rzeczy od razu po zakończeniu suszenia.
    Ja
    > tam nie trzymam warty przy suszarce, a samowyrzutu jeszcze nie wymyślono
    :-

    Ale jest nastawa na % wilgotności, i wybierasz czy do prasowania czy do
    składowania...
    No chyba, że to jakiś bardzo stary sprzęt.

  • 59. Data: 2009-07-24 03:39:29
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Mam suszarnię SWOJĄ :-)
    > W domu.

    > Mało znam kobiet, ktore lubią prasowanie. To ogłupiające zajęcie bardzo.

    Wiem, sam też nie lubię. Od prasowania mam Marudę. Gdybym miał miejsce
    kupiłbym jej prasowalnicę.
    http://www.twenga.pl/dir-AGD,Prasowanie-i-szycie,Pra
    sowalnica

    Taka płytowa jest szybka - nie musisz ślęczeć godzinami nad deską.
    Spodnie, spódnice - ułożysz, przyciśniesz płytą - parę sekund i masz
    wyprasowane kanty na żyletkę... Chyba, że to dżinsy... To na rurę - bez
    żelazka. A pościel - błyskawica.

  • 60. Data: 2009-07-24 03:41:13
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > wyschną, najpierw sobie spokojnie zamarznąwszy; im większy mróz, tym
    > wolniejsze suszenie, ale jak pachnie potem :-)

    Jak mówili starzy ludzie - obejdzie wiatrem jak psi... :-)))))