eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Date: Tue, 8 Jan 2013 14:47:07 +0100
    <kceibn$si2$1@dont-email.me><50ead432$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcf4u4$jv8$1@dont-email.me><50ebc953$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcgu96$cpb$1@dont-email.me> <50ebff1e$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcgvf9$hls$1@news.task.gda.pl>
    <50ec162e$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>

    news:50ec162e$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...

    > Eee tam coś kręcisz. Jakieś to grosze musiały być wpłacane a nie
    > konkretne sumy.
    > Moja żona miała taką książeczkę. O ile dobrze pamiętam, nie osiągnęła na
    > niej kwoty wymaganej do otrzymania mieszkania gdyż po prostu komuna się
    > rozpiździła i żona przestała wpłacać.

    Tam byla jakas kwota pelnego wkladu czy cos w tym stylu za ktora dokladano
    do kupowanego mieszkania. Nie mam pojecia jakie rodzice wplacali kwoty, bo
    wplacali mi i bratu. Ja jestem mlodszy, wiec wiesz.. :-)

    > Zlikwidowaliśmy ją w 1994 roku a więc 14 lat po Gierku w tym 4 lata po
    > upadku komuny. Żona dostała po zrewaloryzowaniu w przeliczeniu na
    > dzisiejsze coś około 3tyś zł a w przeliczeniu na dzisiejsze kupiliśmy
    > wtedy kawalerkę za 7,5tys zł.

    Pytanie nie jesz z zakresu czy dostales pieniadze, tylko ile relatywnie tego
    bylo. Baza niech bedzie poczatek wplat, bo pozniej inflacja zzerala pierwsze
    wplaty. Suma sumarum dostales mniej niz oszczedzali rodzice.

    > Zwróć uwagę, że także rządy postkomunistyczne czyli Prezydent Wałęsa nie
    > miały zamiaru zrewaloryzować uczciwie tych oszczędności i wszystkich
    > dosłownie wyjebano.

    A z czego, jak gospodarka byla pod kreska? Gierka trzeba bylo scigac, a nie
    Walese.

    > Moi rodzice jak i milniony innych, nic nie odkładali a mieszkanie w 1975
    > roku dostali za darmo, jako mieszkanie lokatorskie mimo że mój ojciec był
    > anty do ówczesnego systemu. Po prostu Dyrektor zakładu wezwał i wręczył
    > przydział. W czynszu spłacali (jak miliony innych) wkład i pod koniec lat
    > 80 gdy spłacili całość dostali szansę wykupienia za jakieś już nie duże
    > pieniądze na własność.

    No wlasnie. Kredyt splacany przez nas wszystkich, a nie wszyscy moga tanio
    wykupic. Moi rodzice nie mieli takiej szansy niestety, ja tym bardziej. Nie
    mam nic przeciwko Twoim rodzicom, ale widzisz jaka to sprawiedliwosc.
    Ja mam gdzies mieszkanie od panstwa. Niech ono sie do mnie nie wtraca jak i
    do reszty, a wszyscy sobie poradza.

    Pozdro.. TK