eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-04 11:54:19
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 11:49:31 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:

    > Jak wytłumaczysz więc 200% za mieszkania, które w tej chwili nie mają żadnych
    limitów?

    Ja sie narazie nie wypowiadam bo nie wiem jak bedzie u mnie. Jak bedzie to na pewno
    napisze i wtedy na wlasnej skorze przekonam sie czy jest zle czy dobrze ;) Ciekawy
    tez jestem czy rzeczywiscie smieci z lasow znikna i czy moj sasiad przestanie palic
    butelkami w piecu :) Jezeli przestanie - to powiem ze chetnie wydam te 10 czy 20 pln
    wiecej miesiecznie bo zdrowia za te cene nigdzie indziej nie kupie :)
    pozdr.

    --
    Adam