eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-04 12:19:47
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Teraz również obowiązuje ustawa śmieciowa, która nakazuje mieć podpisaną
    > umowę na odbiór śmieci - i co z tego ?

    To że teraz opłata jest zależna od ilości produkowanych śmieci więc "opłaca"
    się wywozić śmieci do lasu lub palić w piecu. W nowej wersji ten problem
    znika.

    > Dopóki ludzie nie nauczą się szanować prawa to trzeba będzie traktować ich
    > jak potencjalnych oszustów. Vide inny wątek o mieszkaniu w domu
    > nieodebranym. Co do zasady chodzi o bezpieczeństwo ludzi przebywających.
    > Ale przecież takie prawo jest be i należy je olać i mieszkać w domu bez
    > odbioru, gdzie dla jednego brak odbioru to brak pieczątki, a dla innego
    > brak balustrad, niezabezpieczone wykopy czy wiszące druty pod napięciem.

    To może właściciel też nie powinien chodzić po terenie budowy i zabronić
    ludziom samodzielnej budowy skoro to takie niebezpieczne przed odbiorem?

    Nie mieszaj dwóch różnych spraw. To co ja robię w moim domu to moja sprawa
    dopóki nie wpływa na innych (czyli np. palenie śmieciami odpada - bo truje
    innych). To co robimy w części wspólnej powinno być pilnowane przez
    państwo - czyli np. dbanie o to by śmieci trafiały na wysypisko a nie do
    lasu.

    Pozdrawiam
    Ergie