eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-07 12:47:35
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adams" napisał:
    > Ano tego nie wiem ile tego zjem, nie wydaje mi sie
    > aby to byl problem, byc moze dlatego ze skala problemu
    > dot. palenia butelek pet nie jest tak duza jak niektorzy
    > to chcieliby widziec.

    A no właśnie, nie wiesz a najgłośniej krzyczysz:)
    Dioksyny i wiele innych trutek w zdecydowanej większości powstają w czasie
    produkcji nawozów sztucznych i sztucznych środków ochrony roślin! Na dodatek
    środki te też są pochodnymi ropy naftowej, tak samo jak plastikowe butelki i
    środowisko zostało zatrute już w chwili ich wyprodukowania a nie w chwili
    ich spalenia!