  • Data: 2021-12-21 10:03:04
    Temat: Re: Nowe przyłącze prądu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-12-2021 o 09:11, Kris pisze:

    > W 2007 taką samą sytuację miałem i Energa dla normalnej/ niebudowlanej taryfy
    wymagała abym był zameldowany tam gdzie skrzynkę mają ustawić.
    > Zameldowałem więc się na działce gdzie dopiero fundamenty kopali i Energa postawiła
    skrzynkę z licznikiem.
    > I g11
    > Były tu swego czasu na grupie podobne pytania i wychodzili że co innego wymaga
    Energa, co innego Tauron itp.

    O Energę właśnie chodzi niestety.

    Skrzynkę zrobili, podłączenie jest, licznik więc pewnie też, ale chcą
    oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej, żeby puścić prąd.

    Zameldowany tam nigdy nie będę, chyba nawet nie ma takiej możliwości na
    działce rekreacyjnej (domek to ORI - czyli obiekt rekreacji indywidualnej).

    Jak więc włączyć prąd stawiając tylko skrzynkę z gniazdami?