eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-16 16:31:33
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/05/2021 15:55, Myjk wrote:
    > Nie oglądam, bo szkodami na to czasu.

    Słusznie.

    > Jak się rozmawia to się rozmawia, ja się odnosiłem i nadal próbuję odnosić
    > do kwestii budowlanej, kosztów budowy i zużycia energii przez domy.

    Ale mu sie tutaj wszyscy odnosimy. Starajac się wyjasnić, co uroiło się
    w głowie tego starszego bidoka. Czy coś przeoczyliśmy w technologii
    budowy domu? Czy nas, budujących bądź właścicieli, oszukano? Czy
    przepłaciłem liczac skromnie 3x więcej za budowę 70-90m2? Wiadomo, że
    urojenia nie nalezy analizowac, ale możnie nie mam racji myśląc że bez
    250-300 patyków cieżko do problemu podejść dostając do dyspozycji coś
    więcej niż norę w ziemii.

    Jak na razie wydaje się to niemożliwe. Albo więc starszy pan jest bardzo
    chory na głowę, albo my czegoś nie rozumiemy w tym genialnym planie.

    > Może i ma, ale ja nie dyskutuję z nim, tylko z tobą.

    Ze mną nie warto dyskutować. A jednak to robisz.