eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Fri, 9 Jul 2021 23:25:54 +0200

    Budzik napisał:

    > Na które ci nie odpowiedziałem?

    Na to powyżej.

    > Własciwie wszyscy na jakich trafiam w roznych programach czy audycjach.
    > Jest jakas wieksza grupa która twierdzi ze jest odwrotnie?

    Przeciwnie -- jest to truizm wszystkim dobrze znany. Podpieranie go
    autorytetem naukowców jest słabe. Zwłaszcza jeśli zamiast "mnóstwa
    negatywnych skutków" ktoś wyniki własnych przemyśleń usiłuje przedstawić
    jako efekt czyjejś (anonimowej) pracy naukowej.

    > O jakim procencie kur mowisz?
    > Bo jednak ogroman wiekszosc to chów przemysłowy.

    ...w którym drób karmiony jest odpadami. Tak.

    > No własnie.
    > To troche tak jakby w rozmowie o wypadkach drogowych powiedziec
    > ze nie mamy z tym problemu bo na twoim ogrodzie jeszcze zadne
    > auto sie nie rozwaliło.

    Nie rozumiem analogii. Zbyt trudna dla mnie.

    > Z ciekawości - podważasz wwf czy podane dane?
    > Bo jeżeli dane to poproszę o prawidłowe.

    Podważam cytowany wywód. Całkowicie nielogiczny. Ktoś, kto to pisał,
    nieczego nie rozumie.

    > Zeby wyprodukować 1kg miesa wieprzowego potrzeba nawet 10-12kg paszy.

    To daje pół kilo mięsa miesięcznie na jednego Europejczyka. Jakoś
    nie wygląda mi to na "zachodnią dietę bogatą w mięso". Za Jaruzela
    na kartkach było 2,5 kg (u inteligenta, bo robotnik miał 4,5 kg).

    --
    Jarek