eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <0...@g...com>
    <60e60efa$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <60e8b69e$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <60e925f1$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <60e9fbfa$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 10 Jul 2021 23:38:23 +0200

    W dniu 2021-07-10 o 22:33, Kris pisze:
    > ?
    > Po raz kolejny prosze- daj linka gdzie wobec Ciebie byłem chamski i/ lub kłamałem.
    > Ps
    > Przejrzyj kilka ostatnich Swoich postów chociażby na tej grupie
    > Wulgaryzmy i chamskie teksty tam są czy nie?
    > No i bzdurzysz odnośnie Twoich dyskusji, pomijając Zenka zawsze chamstwo pierwsze z
    Twojej strony jest.
    > Chcesz linki to podlinkuje jakby co.

    Ależ proszę bardzo, pierwsza z brzegu dyskusja nawet w tym wątku:

    W dniu 2021-07-01 o 22:39, Kris pisze:
    > Kolejnej Twojej opowieści dziwnej treści start...
    > To już po raz kolejny przestaje mnie dziwić że inwestorzy pogonili Ciebie.
    > Układanie styro na posadzce 50 roboczodnioeek czy tam 600 godzin
    > ?
    > Chcesz ilością głupoty przebić wątek o wodnym chlebie?
    > Nie tak dawno blazniles się o tym rzekomym domu chrześniaka w temacie PC i fv i
    Myjek Ciebie prostował ale tutaj to przesadziłeś ostro po raz kolejny

    Nie zrozumiałeś o czym była mowa w tej dyskusji i dlaczego tak długo
    szło nam układanie tego styropianu, ale od razu w chamski sposób mnie
    zaatakowałeś, przytaczając kłamstwa debila, który sobie wymyślił
    historyjkę o "wodnym chlebie" i ją teraz serwuje. Historyjka, która jest
    zmyślona, bo zenuś nie zrozumiał o czym ja pisałem i co liczyłem, tak
    jak Ty nie zrozumiałeś o co chodziło w tym styropianie. Tutaj niczym się
    nie różnicie od siebie: jednakowo wychodzicie na idiotów, jednakowo
    jesteście chamscy i jednakowo jesteście wredni i złośliwi.

    Zaserwowałeś w swojej wypowiedzi chamstwo i kłamstwa, bo:

    - ani mnie nie pogonili inwestorzy. Nie znasz mnie, nie znasz mojego
    warsztatu, ani mojej wiedzy, ani umiejętności, ani relacji z moimi
    klientami. Na jakiej podstawie mnie sądzisz i oceniasz. Kto Ci dał takie
    prawo?

    - ani też prawdą nie jest to, że potrzebuję tyle czasu na ułożenie
    styropianu, a to, że tak wyszło było spowodowane tym, że trzeba było
    prawie w każdej płycie styropianu wycinać bruzdy, a w wielu płytach tych
    bruzd było po kilka w różnych kierunkach. Dałem to jako przykład jak
    pracochłonne jest takie wycinanie styropianu, które proponował zenuś
    jako tanie budowanie licząc, że przyjdą robole-frajezy i mu to będą
    wycinać za damski ch... Ale Ty zamiast wyśmiać zenusia, bo była to jedna
    z jego największych głupot to mu do dupy włazisz bez wazeliny i się do
    mnie przypierdalasz.

     - ani prawdą nie jest, że Myjk mnie prostował, bo nie można prostować
    tego co było faktem tzn. podałem ceny takie, jakie usłyszałem od kilku
    lokalnych firm w tym od kolegi, który prowadzi taką firmę. To tak jak
    byś próbował zmienić fakty.

    - ani też prawdą nie jest historyjka o wodnym chlebie, którą sobie zenuś
    wymyślił, ale fajnie można taką głupotą komuś dopierdolić. Ale tego typu
    historyjki tylko świadczą o głupocie tych co je powtarzają.

    Ustosunkuj się więc do swojej wypowiedzi i przekonaj mnie, że nie była
    ona z Twojej strony chamskimi złośliwościami.

    Czekam też, abyś teraz wskazał choć jedną moją wypowiedź, w której jako
    pierwszy komuś ubliżyłem lub kogoś obraziłem lub wyśmiewałem. Jeżeli
    masz odrobinę rozumu i honoru i nie przedstawisz mi takiej, mojej
    wypowiedzi to będziesz miał na tyle odwagi, że mnie przeprosisz za swoje
    chamstwo i szerzenie kłamstw pod moim adresem.