eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60e8bd87$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <60ea0123$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:25:27 +0200

    > Postaram się być uprzejmy, co sprawi mi trudność po tym co napisałaś. Polska jest
    trzecim producentem jabłek na świecie. Na świecie a nie w województwie np podlaskim.
    Gdzie te wyschnięte rzeki w Polsce? Gdzie przez jabłka zabrakło wody w studniach i
    ludzie z wiaderkami muszą zapierdalać z buta 15 kilometrów żeby wody na zupę
    przynieść. My nie tylko mistrzostwo świata w jabłkach mamy. W brojlerach też nie
    jesteśmy najgorsi, świń dużo hodujemy. Ogólnie eksportujemy ogromne jak na tej
    wielkość państwa ilości żywności. To jeśli pod uprawy potrzeba ogromnych ilości wody
    to my wodę do upraw chyba importujemy. Bo bez importu dawno byśmy wyczerpali
    wszystkie zapasy. Pozwolisz że spytam co się w twoim życiu takiego wydarzyło że
    odjebało ci na punkcie braku wody? Czy słuchałaś cwanych ludzi co cię w chuja zrobili
    i dałaś im na wodę w afryce. I tego że ci cos ci wdrukowali żebyś dalej ich karmila.
    A może ty blondynka jesteś? Normalny zanim coś napiszę to pomyśli.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.