eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS:dom do 70 m2 bezpozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ładPIS:dom do 70 m2 bezpozwoleniai kierownika budowy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <60a42068$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60a49200$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    Date: 21 May 2021 18:29:50 GMT

    > Cały myk polega na tym że koszt budowy takich domów jak oglądałeś
    > to maksimum dwa tysiące za metr kwadratowy. Mało tutaj się różni
    > tacy nagadali że zbudowali i się zmieścili w dwoch tysiącach.
    > Zbudowali chce zarobić 150% tego co wydał. I nagle może się okazać
    > że skończyło się babce stanie. Do tego wszyscy co już mają a
    > zwłaszcza tacy co mają ale jeszcze niespłacone. Przecena w
    > stosunku do oczekiwań albo chęci zarobienia o ponad połowę miła
    > nie jest.

    Mozliwe, znam domy w okolicach 100 metrów za które ludzie płacili 300
    tysiecy z małym haczykiem za budowe firmom. Ale to było 2 lata temu.

    Znajomi buduja domy po 200 metrów to licza 600 tysiecy ale do stanu
    finalnego czyli z cała wykonczeniowka.
    Do tego ogrzewanie na PC, troche przylaczy wiec moze sama budowa
    rzeczywiscie około 400.
    Ale znow - zaczynali dobry rok temu.
    Troche sie realia cenowe przez ten rok zmieniły.
    No i wycena per metr maleje, czym wiekszy dom budujesz.

    A ty chciałes budowac 70 metrowy za 100 tysiecy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert