eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-22 15:43:44
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/05/2021 15:18, Marek wrote:
    > Coś mi się ta historia nie klei. Stary klient firmy budowlanej i nie zna
    > realiów, że za 100k się nie da?

    Domu nie budował. Tynki mu robił. Zapytać zawsze można, może już taki
    dobrobyt, skoro prezes mówił?

    > I ilu jest takich poza twardym elektoratem? 1%? Nic nie znaczącą grupa.

    Nic nie znaczaca grupa to chwile temu banas na urząd prezydenta. Obecnie
    to ta nic nie znacząca grupa będzie decydować o kierunku kraju, czy
    wschód czy zachód. Ponadto tych którzy mają wątpliwości zawsze jest
    więcej niż 1%. Polaryacja, mimo starań rządzących, nie jest aż taka ogromna.

    > Tajemnicą poliszynela jest, że w kuluarach sejmowych już się bąka o tym,
    > że pilnie trzeba wypracować sposób by nie było już potrzeby fatygować
    > suwerena  wyborami. Więc po co ta walka.

    Ówcześni bolszewicy jednak jakieś pozory wyborów robili, przypuszczam że
    ta szopka jest niezbędna nawet dla nich, więc i PiS pewnie nie
    zrezygnuje tak łatwo, choćby dla pozorów dla zagranicy.