eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS:dom do 70 m2 bezpozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 21 May 2021 16:26:53 -0700 (PDT)
    <60a42068$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60a49200$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Nowy ładPIS:dom do 70 m2 bezpozwoleniai kierownika budowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 20:29:52 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Mozliwe, znam domy w okolicach 100 metrów za które ludzie płacili 300
    > tysiecy z małym haczykiem za budowe firmom. Ale to było 2 lata temu.
    >
    > Znajomi buduja domy po 200 metrów to licza 600 tysiecy ale do stanu
    > finalnego czyli z cała wykonczeniowka.
    > Do tego ogrzewanie na PC, troche przylaczy wiec moze sama budowa
    > rzeczywiscie około 400.
    > Ale znow - zaczynali dobry rok temu.
    > Troche sie realia cenowe przez ten rok zmieniły.
    > No i wycena per metr maleje, czym wiekszy dom budujesz.
    >
    > A ty chciałes budowac 70 metrowy za 100 tysiecy...
> [...]
    Masz mocne argumenty że znajomi ..... W Muratorze napisali że firma produkująca Brdę
    może zrobić ją w rozmiarze do stu metrów kwadratowych i cena prefabrykatów to 75
    tysięcy. Chińczycy za dom z prefabrykatów chcą tysiąc za metr. Firma w Polsce co ma
    drukarkę do domów wycenia według Muratora metr kwadratowy na 900 złotych.