  • Data: 2015-01-05 15:59:47
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 15:14:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mozna bez konca?
    > Mozna
    >
    > Pozdro.. TK

    W sprawie formalnej. Temat jest o kominiarzach wyłudzających kasę. Powinien już dawno
    odejść do lamusa. Ktoś trochę go zmodernizował i zrobiło się ponad 500 wpisów, co
    daje mi w tej chwili tegoroczne mistrzostwo w zakładaniu popularnych tematów.
    Dobrowolnie wziąłeś udział w dyskusji. W każdej chwili możesz się z niej wycofać. Ale
    jeśli nie byłeś w stanie obronić swoich racji to wycofujesz się jako przegrany. Jak
    dotąd nikt Cie nie obraża ani się z Ciebie nie wyśmiewa. Nie możesz mieć do nikogo
    pretensji że potrafi lepiej niż Ty bronić własnych racji.