    Date: Tue, 06 Jan 2015 00:04:04 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    <m7rcbb$9ar$1@node1.news.atman.pl> <m832o7$td4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m83dpr$boe$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <m83ttl$21h$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <m8478i$qar$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <m849ib$8vl$2@node2.news.atman.pl> <m84cfg$c4k$1@node2.news.atman.pl>
    <m84de9$d6n$1@node2.news.atman.pl>
    <54a6f93c$0$2657$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <54a87a44$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <m89u5e$bbf$1@node1.news.atman.pl>
    <54a91a6c$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8cei2$2r6$1@node1.news.atman.pl>
    <54aa513c$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8duu0$5bn$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2015-01-05 o 13:09, Maniek4 pisze:

    > Cos Cie dziwi?
    > Czy mozna nazywac sie uczciwym czlowiekiem bedac zlodziejem?

    Życie dowodzi, że tacy ludzie potrafią się deklarować jako praktykujący
    Katolicy.

    > A moze chca sie podporzadkowac tym zasadom, tylko nie jest to latwe i
    > zawsze wychodzi?

    > Gdybym ja palal taka nienawiscia do organizacji w ktorej bym byl wbrew
    > wlasnej woli to napewno zrobilbym z tym porzadek. Jak powstanie kiedys
    > partia pedalow rzadajacych prawa do adopcji i mnie w jakis sposob by
    > tam zapisali to recze Ci, ze skutecznie bym sie wypisal.

    Po prostu brak Ci charakteru.
    Mojego ojca jak na siłę wciągnięto do PZPR to po kilku wystąpieniach,
    jak krytykował poczynania tejże partii i wytykał błędy to go sami
    wyrzucili :)

    > Oj no chocby zona mowi przyjdzie ksiadz po koledzie. A Ty nie chce go
    > widziec bo to oszolom. Zona: no ale jak to?

    Akurat się mylisz. Nie mam problemów z księdzem po kolędzie i nie uważam
    go za oszołoma. Zwłaszcza, że u mnie w domu panuje demokracja i ja
    jestem w mniejszości. Posiedzimy, pogadamy o nowinkach technologicznych
    i muzyce, bo to nas łączy.
    Masz jeszcze jakieś podejrzliwe pytania?
    Przypominam też, ze gdybym uważał ludzi za oszołomów tylko dlatego, ze
    są wierzącymi to nie żeniłbym się z magistrem teologii :)