  • Data: 2015-01-25 11:54:48
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury
    Od: "Winiecki" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:m9dep2$g0i$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Winiecki" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mnie sie nie za bardzo z toba chce dyskutowac bo ty nawet w sferze
    > słownictwa błądzisz.

    Błądzę, bo wypowiadam się nie tak jak by życzyli sobie tego
    funkcjonariusze partii Franciszka. Moje słownictwo jest kulturalne
    i dokładnie odzwierciedla rzeczywistość.

    > KK to nie partia, bo wiemy co to jest partia.

    Oczywiście, że wiemy co to jest partia i partia Franciszka
    calkowicie spełnia kryterium bycia partią. Jednym z podstawowych
    zadań partii jest wysuwanie kandydatów do Parlamentu,
    popieranie ich i namawianie wiernych do oddawania głosów na wskazanych
    kandydatów; właśnie to robi partia Franciszka w Polsce.
    Przy tym wykorzystuje uzależnienie wiernych od religii, wskazuje im jak
    mają głosować. Dla tych wiernych jest to równoznaczne z twierdzeniem
    " bo tak wymaga Bóg".
    Gdyby jakaś inna partia wykorzystywała uzależnienie ludzi
    to natychmiast zostałaby zdelegalizowana.

    > Zmieniając znaczenia słów nie doprowadzasz do wiekszej sily swych
    > argumentów.

    Moje słowa tylko wiernie opisują rzeczywistość.

    > oczywiscie - musisz chodzic do kosciola i musisz dziecko ochrzcic. A filmów
    > o tematyce religijnej w telewizji to pewnie z 90%. Itd...
    > Tak zaslepiony jestes w swej nienawisci ze nie dostrzegasz rzeczywistosci.

    Należy dmuchać na zimne. Jak będzie katolicki szariat w Polsce to już
    będzie za późno. Niemcy, po oddaniu władzy Hitlerowi, już byli bezsilni.
    Muzułmanie w wielu krajach też są bezsilni, bo funkcjonariusz trzyma ich
    za gardło. Tak działa faszyzm religijny.
    Rzeczywistość jest taka, że religię finansują zarówno wierzący jak i niewierzący.
    Ci co wierzą niech utrzymują swoich duszpasterzy. Niech KK odessie się
    od Skarbu Państwa.

    > i Pieniądze.
    >
    > Przez powtarzanie idiotyzmów, bo ta twoj trójca jest idotyczna i prostacka,

    Ale ta trójca napędza świat. Oczywiście dla wiernych jest trójca święta,
    ale funkcjonariusze Franciszka patrzą realnie na świat - to wytrawni
    gracze na scenie politycznej i korzystają z trójcy świeckiej.

    > nie staną się one prawdą, chociaz fakt ze goebels mial na ten temat inne
    > zdanie.
    > b.

    Rydzyk już dawno przerósł Goebbelsa.