  • Data: 2015-01-13 11:09:18
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > a nie, nie -powtórze sie - gazety w ramach solidarnosciu przedrukowały kolejne
    rysunki obrażające mahometa. To nie jest solidarnosc z ofiarami - to jest kontra do
    ich swiatopoglądu. A to moim zdaniem spowoduje wzrost nastrojów radykalnych.

    a tak w ogóle
    <swiat.newsweek.pl/koran-nie-zabrania-pokazywania-pr
    oroka-mahometa,artykuly,355025,1.html>
    "Zarówno islamskie prawo, jak i żadna fatwa (opinia wysokiego
    uczonego-teologa muzułmańskiego) wprost i stanowczo nie zabraniają
    przedstawiania postaci Proroka.
    Przez ostatnie siedem wieków teksty
    tureckie oraz perskie - i to zarówno sunnickie, jak i szyickie - były
    bogato zdobione pięknymi wyobrażeniami Proroka Mahometa. Nie tylko
    miały wychwalać i upamiętnić Mahometa. Korzystano z nich także podczas
    corocznych obchodów jego urodzin czy odwiedzin grobu Proroka w
    Medynie."

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?