  • Data: 2021-06-03 16:11:11
    Temat: Re: O co w tym chodzi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 16:03:13 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):
> [...]
    nie dzieje się krzywda. Mogłeś napisać że wydaje ci się że mogłem coś pominąc, mylić
    się w ocenie itp. I wyjaśnić co tam według ciebie postaci napisali. To specjalnie
    idzesz na zwarcie bo wiesz że ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą.

    > Zenuś, nie burz się. Po prostu czytaj przed wysłaniem.
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    Czego nie rozumiesz w tym jednym prostym zdaniu?