  • 91. Data: 2011-01-09 11:30:45
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emarcin wrote:

    > A nie lepiej płacić długo - małą ratę, a gdy "wpadną" pieniądze
    > spłacić część kredytu.

    jak wpadną pieniądze to je wydasz na remont tego mieszkania, lub domu:)

    Genralnie ja byłem w tej dobrej sytuacji że miałem środki na sfinansowanie
    budowy, i potrzebowałem tylko dołożyć. Faktem jest że jak ktoś niema nic to
    jest w czarnej dupie.

    poczytaj sobei cała księgę :)

  • 92. Data: 2011-01-09 11:45:32
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 12:11:12 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Tylko że tak trzeba robić kiedy ceny są niskie, a nie na szczycie spekulacji
    > nieruchomościami.

    Widzisz, sęk w tym, że ludzie nie kupują mieszkania wtedy, kiedy ceny
    nieruchomości spadają, a wtedy, kiedy mieszkanie jest im potrzebne.

    Alternatywą często jest mieszkanie u rodziców do czterdziestki, albo
    ukatrupienie babci...

    --
    Yakhub

  • 93. Data: 2011-01-09 12:29:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Jan 2011 06:01:32 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    > Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo. O to Ci chodziło?

    nie, to Ty płacisz, ja z gównianymi bankami nie gadam

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2011-01-09 12:35:31
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Łatwiej dostać przez łeb.

    -----

  • 95. Data: 2011-01-09 15:28:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 09.01.2011 05:54, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Rzuciłem Ci na przynętę. Żebyś się pastwił. Dla odwrócenia uwagi.

    Jakieś to takie śliskie z Twojej strony. Zresztą wielu takich teraz jest
    w sieci.
    Żadnego charakteru, odpowiedzialnośći, godności tylko wymigiwanie się i
    próby maskowania swoich ułomności.
    Nie stać Cię, żeby przyznać się do błędu i podziękować?

    I tak dobrze, że nie zjebałeś go za zwróconą uwagę, bo i takich jest
    wielu :)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 96. Data: 2011-01-09 20:33:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieruchomości spadają, a wtedy, kiedy mieszkanie jest im potrzebne.
    >
    > Alternatywą często jest mieszkanie u rodziców do czterdziestki, albo

    Jeżeli mieszkanie jest potrzebne, to się je wynajmuje. Z zakupem wtedy nie
    trzeba się śpieszyć i robić to na górce jak stado baranów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 97. Data: 2011-01-09 20:33:48
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Dnia pięknego Sun, 09 Jan 2011 06:01:32 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    > wystukał:

    > nie, to Ty płacisz, ja z gównianymi bankami nie gadam

    Podziel się wiedzą o niegównianych bankach. Jak się nazywa i ile kosztuje
    kredyt?

  • 98. Data: 2011-01-09 22:04:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Jeżeli mieszkanie jest potrzebne, to się je wynajmuje. Z zakupem
    > wtedy nie trzeba się śpieszyć i robić to na górce jak stado baranów.

    Wynajem mieszkania w PL jest często bardzo drogim interesem...

    Jeśli masz zamiar mieszkać dłużej to zwykle musisz zrobić jakiś remont,
    większy lub mniejszy ale kosztujący sporo pieniędzy :) Wtapiasz forsę w
    cudze mieszkanie.

    To wszystko jest tylko teoretycznie bardzo proste, w praktyce ludzie chcą
    sobie zapewnić jakieś warunki normalnego życia, chcą mieć dzieci i chcą aby
    te dzieci miały gdzie mieszkać. Nie mają oszczędności i nie mają za co kupić
    mieszkania czy domu, są w dupie.

    Pozostaje im tylko kredyt na 40 lat i nadzieja że będą w stanie spłacać ten
    kredyt.

    My wszyscy którym sie jakoś tam udało powinniśmy sie tylko cieszyć.

    Oczywiście branie kredytu na ponad stan to skrajna głupota, Szczególnie, że
    dzieci sie wyniosą z domu i zostanie im wielki dom którego nie będą mieli za
    co utrzymać. Należy zawsze postępować racjonalnie.

    Domy typu rezydencja to sobie można budować jak sie ma dochody pokrywające
    budowę takiego domu w okresie roku czy dwóch :)

  • 99. Data: 2011-01-10 09:32:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To wg ciebie mało, czy dużo procentów?
    Bo większość "starych" kredytów denominowanych w CHF wypada na dziś mocno poniżej
    1,5% (wliczając stałe marże 0,5%-0,95% plus Libor
    3M na dziś niemal śladowy).

    -----

    | Kumpel wziął kredyt złotówkowy oprocentowany na WIBOR + ułamek procenta.
    | Aktualnie jego oprocentowanie wynosi poniżej 6%, praktycznie tyle, co lokaty
    bankowe dające 5,6%

  • 100. Data: 2011-01-10 12:03:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To wg ciebie mało, czy dużo procentów?
    > Bo większość "starych" kredytów denominowanych w CHF wypada na dziś mocno
    > poniżej 1,5% (wliczając stałe marże 0,5%-0,95% plus Libor
    > 3M na dziś niemal śladowy).

    Zapomniałeś o wzroście kursu.