  • 1. Data: 2011-01-05 12:12:29
    Temat: Drzwi jako szafa...
    Od: "Kaccper W" <a...@o...pl>

    Nie chodzi mi o garderobę ani drzwi przesuwane tylko o szafe która miała by
    być drzwiami do następnego pomieszczenia.Nie musi być to tak głębokie jak
    zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym
    rozwiązaniem ?

  • 2. Data: 2011-01-05 12:31:13
    Temat: Re: Drzwi jako szafa...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kaccper W" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym

    Tajna komórka do schowania parcha?

  • 3. Data: 2011-01-05 12:41:05
    Od: "Kacper W" <a...@o...pl>

    coś w tym stylu:) jak nic nie znajde zacznę oglądać wojenne filmy...Tam moze
    podpatrze jakieś rozwiązanie

  • 4. Data: 2011-01-05 13:28:36
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2011-01-05 13:12, Kaccper W pisze:
> [...]
    > zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym

    Widziałam podobne rozwiązanie w małej restauracyjce w Sopocie, nie
    pamiętam jej nazwy - pozornie wielka szafa w gdańskim stylu, przez którą
    wchodzi się do małej bocznej salki. W kolejnej szafie urządzona szatnia,
    tzn. za szafą.
    --
    Basia

  • 5. Data: 2011-01-05 14:43:04
    Od: "gk" <g...@g...pl>

> [...]
    > pamiętam jej nazwy - pozornie wielka szafa w gdańskim stylu, przez którą
    > wchodzi się do małej bocznej salki. W kolejnej szafie urządzona szatnia,

    Ja myślę, że autorowi chodziło o szafę, którą można otwierać jak drzwi, a w
    zasadzie przesuwać po półkolu na zawiasach jak drzwi.
    Jeśli tak, to wystarczy szafa na kółkach przytwierdzona zawiasami do
    framugi. Oczywiście musiała by mieć miejsce aby się przesuwać.
    Chyba, że się mylę...
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 6. Data: 2011-01-05 15:27:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:12:29 +0100, Kaccper W napisał(a):

> [...]
    > zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym

    Obrotowa. Jak w Szerloku Holmsie :-)

  • 7. Data: 2011-01-05 19:45:29
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałam podobne rozwiązanie w małej restauracyjce w Sopocie, nie
    > pamiętam jej nazwy - pozornie wielka szafa w gdańskim stylu, przez którą
    > wchodzi się do małej bocznej salki.

    Dokładnie coś takiego pamiętam z bardzo klimatycznej restauracyjni "Art
    Cafe" z Raciborza sprzed 10 lat, strasznie mi się to podobało.
    Natomiast w ciut nowocześniejszym wydaniu mam u siebie w domu - normalne
    panelowe drzwi do szafy wnękowej zamontowane w miejscu po wyrwanej futrynie
    drzwiowej, stanowią wejście do malutkiego pokoiku będącego garderobą. Drzwi
    nie są suwane, a łamane na pół.

    J.

  • 8. Data: 2011-01-05 22:15:13
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > coś w tym stylu:) jak nic nie znajde zacznę oglądać wojenne filmy...Tam moze

    > podpatrze jakieś rozwiązanie

    > --

    Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno pamięta
    jak byla zrobiona.

  • 9. Data: 2011-01-05 22:50:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 23:15:13 +0100, kogutek napisał(a):

    > Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno pamięta
    > jak byla zrobiona.

    Tobie ktoś w życiu wielką krzywdę zrobił: urodził.

  • 10. Data: 2011-01-06 00:19:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno
    > pamięta
    > jak byla zrobiona.

    Moj dziadek za szafą miał przygarść kogutków.