  • 11. Data: 2011-01-06 23:22:50
    Temat: Re: Drzwi jako szafa...
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Moj dziadek za szafą miał przygarść kogutków.

    Widziałem w skansenie chatę żydowskiej biedoty. Faktycznie ze zwierzętami
    mieszkali. Ja bym się na Twoim miejscu nie przechwalał że dziadek z kurami w
    domu mieszkał. Nie ma czym.

  • 12. Data: 2011-01-06 23:29:03
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Tobie ktoś w życiu wielką krzywdę zrobił: urodził.

    Ze swojej strony dodam ze urodził w miejscu w którym nauczycielka chwali się
    publicznie na forum że zebrała informacje o forumowiczu i nimi go szantażuje.
    Przypomnisz jaką ksywkę ma ta nauczycielka czy Ci pomóc. Dla ułatwienia moge
    jeszcze dodać ze to coś udziela się na grupie religijnej i niesie słowa ducha
    świętego. Amen

  • 13. Data: 2011-01-06 23:42:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:12:29 +0100, Kaccper W napisał(a):

    > Nie chodzi mi o garderobę ani drzwi przesuwane tylko o szafe która miała by
    > być drzwiami do następnego pomieszczenia.Nie musi być to tak głębokie jak
    > zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym
    > rozwiązaniem ?

    Dawno temu i strasznie zimno tam było ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2011-01-07 03:46:37
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Widziałem w skansenie chatę żydowskiej biedoty. Faktycznie ze zwierzętami
    > mieszkali. Ja bym się na Twoim miejscu nie przechwalał że dziadek z kurami
    > domu mieszkał. Nie ma czym.

    Nie mieszkał z drobiem, ćwoku.

  • 15. Data: 2011-01-07 03:48:20
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Dawno temu i strasznie zimno tam było ;)
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Kogutki tamtędy na gumno wychodzili.

  • 16. Data: 2011-01-10 07:27:48
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Kaccper W", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    Proszę - jak na zamówienie :)
    http://demotywatory.pl/2543697/Zawsze-marzylem

    Piotr Mockałło