    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: O?wietlenie aneksu kuchennego
    Date: Sun, 29 Aug 2010 22:17:24 +0200

    Dnia 29-08-2010 o 19:15:25 Adaa <a...@o...eu> napisał(a):

    > Proszę o pomoc, gdyż mąż zostawił mi na głowie zaprojektowanie
    > oświetlenia w
    > aneksie kuchennym (o. 3,5 x 2 m).
    > Nad szafkami będzie sufit podwieszany o grubości ok 10cm, który ouryje
    > przy okazji
    > przewód wyciągu z okapu. W tym cokoliku o chcę zrobić oświetlenie główne
    > rozproszone 220V, pewnie z pięć punktów i nie wiem jakie oprawki i jakie
    > żarówki
    > wybrać?
    Kup sobie ledy na 230V dają rozproszone światło i nie będziesz miała
    problemu z ciepłem io transformatorem jak przy halogenach
    podam ci przykłady opraw to są takie jak do halogenów
    np:
    http://allegro.pl/oprawa-led-21-ruchoma-230v-chrom-i
    1191586506.html

    i ledy do nich:
    http://allegro.pl/ciepla-zarowka-80-led-gu10-230v-sz
    erokokatna-i1191344258.html
    Zasada jest taka szukasz sobie żarówki, najlepiej ciepłej i na 230 V
    i patrzysz jaki ma trzonek ta co ci podałem ma GU10 i potem szukasz
    oprawy do niej przykład ci podałem. Jeżeli będzie miała inny trzonek to
    zapytaj
    sprzedawcę czy ci zmieni na taki jak chcesz bo w tych oprawach trzonek nie
    jest
    związany z oprawą i można go dowolnie zmieniać.

    acha to nie są moje aukcje

    --
    Pozdr
    JanuszK