  • Data: 2009-05-06 06:54:12
    Temat: Re: OSB na ścianę pomiędzy garażem i domem
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:gtr9oj$ef3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Po pierwsze lepiej dać wełnę niż styropian. Jakby nie patrzeć to garaż jest
    pomieszczeniem, gdzie najłatwiej o pożar. Niektórzy ubezpieczyciele nawet
    wymagają specjalnych drzwi pomiędzy garażem a resztą domu.

    Po drugie na takiej "ścianie" nic cięższego nie powiesisz.

    Teraz zalety: Na pewno jest to rozwiązanie tanie i przypuszczam, że będzie
    trwałe OSB w średnio wilgotnym garażu spokojnie pożyje kilkadziesiąt lat.

    Ja u siebię tę ścianę zaprojektowałem z Ytonga 40cm aby nie musieć jej
    niczym ocieplać i bez problemu móc coś na niej wieszać. Ty jak rozumiem masz
    ją już wymurowaną więc jedyne co Ci pozostaje to albo tak jak piszesz OSB,
    albo domurować cienką ściankę np. z silki (powstanie ściana 3-w).

    Siatka i klej to IMO najgorsze rozwiązanie bo to zmarnowana powierzchnia -
    taka ściana siędo niczego nie nadaje.

    Pozdrawiam
    Winetoo