    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Date: Mon, 16 May 2016 20:46:10 -0000 (UTC)
    <nh94fo$qdm$1@node2.news.atman.pl> <nha8cs$ht4$1@dont-email.me>
    <5738a649$0$690$65785112@news.neostrada.pl> <nha8np$k9p$1@dont-email.me>
    <nhcg7a$482$1@node2.news.atman.pl> <nhcgqb$p94$1@dont-email.me>
    <nhchv1$64e$1@node2.news.atman.pl> <nhcm16$di8$1@dont-email.me>
    <nhcmmg$and$1@node2.news.atman.pl> <nhco2p$lmh$1@dont-email.me>
    <nhcpia$dja$1@node2.news.atman.pl> <nhd2pv$1vs$1@dont-email.me>
    <nhdbhb$vb0$1@node2.news.atman.pl>

    Maniek4 wrote:

    > W sumie to sie zgadzam. Kto zlamal pierwszy?

    ten kto odmówił wykonania wyroków TK. Podpowiesz mi kto to był?

    > Dziwie sie, ze to Ci wisi.

    a czemu miałyby mnie interesować?

    > Tamci sami sie przyznali, ze nic nie zrobili. Nie przeszkadza Ci to?
    > Sami mowili, ze swiadomie poobsadzali stolki dla stanowisk. Tak powinno
    > byc? A co zrobili przez osiem lat z emeryturami poza zabraniem kasy z
    > OFE? Podniesli wiek jednorazowo, choc wielu mowi, ze te zmiany to za
    > malo? Osiem lat to za malo na zmiany w prawie podatkowym? Cos zrobili z
    > demografia? A zapomnialem piecset na kazde dziecko:
    > http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/po-przebila-pis
    -500-zl-na-kazde-dziecko-od-lipca_774370.html
> [...]
    >
    > Daruj sobie robienie ze mnie adwokata partii ktorej nie wybieralem.
    > Wiele sie nie spodziewam, choc niektore rzeczy mi sie podobaja. Z
    > drugiej strony moze i masz racje. Lepsze dla kraju bylo nic nierobienie
    > przez poprzednikow niz nieudolna proba naprawy tego. Jak bedzie to sie
    > okaze. Pewno jest to, ze tamtym sie nie chcialo. Niestety obecni chyba
    > nie potrafia.

    > Myslisz, ze sie przejmuje tym, ze jakis Holender poucza nas o demokracji
    > wskazujac na zadyme z TK, choc w jego kraju takowego nie ma?
    > Bez jaj. Podobnych adwokatow demokracji nam nie potrzeba.

    Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    obowiązującą i są ostateczne.
    wskażesz kto to łamie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?