  • Data: 2015-12-01 22:18:13
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-01 o 18:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Pewnie z tego samego kichu co protestanci potrzebujący odrębnych świątyń.

    No dobrze, ale protestanci sa badz co badz troche nasi. Jakos trudno mi
    sobie wyobrazic dzialania w druga strone w krajach muzulmanskich. Nie
    slyszalem o meczecie przerobionym na kosciol katolicki. No i kolejny
    temat to jakos nikt ich tu nie zapraszal zeby czynili swoj porzadek. Ale
    trudno miec do nich o to pretensje. Co najwyzej do tych co na to sie
    godza. Troche dziwi miejsce. To przeciez twardzi Wenecjanie. Zwozili co
    sie dalo z polowy europy. Tysiacletnia republika pokonana dopiero przez
    Napoleona teraz daje sie dymac nowoczesnej ideologii.
    Dzis w wiadomosciach slyszalem kolejne pierdulety. Prof. Balcerowicz
    (ten drugi od socjo cos tam) tlumaczyl, ze demokracja polega na tym, iz
    respektuje sie oczekiwania mniejszosci czy jakos tak. Wypowiedz
    dotyczyla slynnych juz choinek i koled we Wloszech i jego zdaniem dobrze
    sie dzieje, ze sa ruchy powstrzymujace sie od propagowania
    chrzescijanskich symboli tam gdzie moze byc mniejszosc muzulmanska. W
    kazdym razie taki byl sens wypowiedzi. Chyba od czasow ministra Kolodki
    nie slyszalem wiekszych glupot na tak wyszukanym poziomie z ust osoby z
    tytulem naukowym. Demokracja po nowemu to dyktat mniejszosci. Czas chyba
    na nowe definicje socjologiczne i ustrojowe.

    Pozdro.. TK