  • Data: 2015-12-05 11:17:03
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-03 o 19:13, Budyń pisze:
> [...]
    dziwne, geometrie znali. Wiec jakos bardziej sie skłaniam ku konwencjonalnej historii
    dziejów ludzi.

    > Niezbyt - gdyż wtedy był chłop/rzemieslnik dla swojego pana/dynastii całe życie
    dłubał w skale, potem jego dzieci i wnuki. Tak jak jego dziad i pradziad.
    > Dopiero od 100 czy 200 lat tempo zycia mocno wzrosło.

    Sam Michal Aniol pracowal od rana do wieczora. Jadl przy robocie i
    podobno ciezko go bylo od niej oderwac. Zreszta nawet w tamtych czasach
    zlecenie na prace to nie bylo tak sobie, ze mozna bylo przyjac albo nie.
    Sie robilo bez gadania.

    Pozdro.. TK