    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Date: Tue, 8 Dec 2015 10:13:05 -0000 (UTC)
    <n4472d$kt1$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <n44a17$11d$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <n44rhk$bpp$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <5666853b$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <n468oe$fpq$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>

    Budyń wrote:

    > Katole zgodnie z historią bozej miłosci czytają to inaczej: stary testament jest
    zapowiedzią obietnicy zbawienia, nowy jest wypełnieniam i zawarcien nowego
    przymierza. Dlatego my obrzezani nie chodzimy, i nie wypełniamy kolejnych kilkuset
    żydowskich nakazów starego testamentu -bo my nie jestesmy żydami a chrzescijaninami.
    Wiec jest to pismo równoprawne - ale odczytywane inaczej niż kiedyś. No i m.in. na
    tym polega nasza wiara ze słowo boze dane w tych ksiegach jest żywe, dające wciąż
    nowe znaczenia.

    mówisz, że Bóg zmienił swoje słowo w międzyczasie? A masz na to dowód?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?