eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[OT] Czym udrażniać rury odpływowe ze zlewu w kuchni? › Re: [OT] Czym udrażniać rury odpływowe ze zlewu w kuchni?
    Date: Wed, 17 Sep 2014 11:27:50 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] Czym udrażniać rury odpływowe ze zlewu w kuchni?

    W dniu 2014-09-17 10:05, dolniak pisze:
    > Szlam,ktory już osiadl,można tylko mechanicznie usunąć.
    > To znaczy-lugiem też rozpuścisz,tyko za parę dni,i to jak bedziesz ciągle lal.To
    oprócz mineralnych i organicznych resztek kolonie bakterii różnistych,które zlepily
    toto w jeden kisiel.Poza tym ryzykujes,że jakiś oderwany skrzep zatka światlo(tak się
    mówi) i bedzie bida.
    > Niestety,ale sprężyna,albo drut jaki,choćby tylko odcinek o najmniejszym spadku.Bo
    jeśli się nie myklę,masz tam kawalek rurki prawie poziomo?

    Generalnie to problem jest dość akademicki. Przez naście lat narosło
    sporo szlamu, ale nigdy nie zapchało mi odpływu na amen. Wczoraj miałem
    drobną awarię odpływu i gdy go rozebrałem, to za głowę się złapałem, jak
    zobaczyłem "zawartość" rur.

    Wyobrażałem sobie, że kret umie to przepchać na tyle, że jest z grubsza
    okej, tymczasem nie było.

    --
    MN