  • 31. Data: 2021-09-23 12:01:21
    Temat: Re: [OT] Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Sep 2021 17:52:13 +0200, w <6149ffac$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > I co ptysiu zamknęli/rozmontowali ten rurociąg?

    Czyli nic nie wiesz, a snujesz swoje teoryjki wyssane z brudnego palucha.

    > Tępakiem to trzeba być żeby nie widzieć kto w tej całej unii rozdaje karty.

    Tępakiem to trzeba być, aby cały czas płakać jak dzidziuś zamiast wziąć się do
    roboty.

  • 32. Data: 2021-09-23 12:03:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Sep 2021 17:52:18 +0200, w <6149ffb2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > 30-tu to dziennie wyłapuje nasza straż, ilu nie zostało zatrzymanych
    > nikt nie wie.

    Dlatego cała ta heca to śmiech, bo i tak przełażą i idą dalej do EU.

    > W dupie to ty byłeś i gówno widziałeś. Po mojej okolicy i na całym pasie
    > granicy zachodniej Niemiecka policja biega z naszą Strażą Graniczną i
    > robią wszystko żeby tylko zatrzymać uchodźców po naszej stronie granicy.
    > Tylko, że ty nie masz pojęcia dlaczego?

    I jeszcze powiedz, że Niemcy stan wyjątkowy wprowadzili.

    > Tak młotku, za pozwoleniem i ku uciesze Niemiec.

    Płacz dalej, że Niemce mnie biją :D

    > Na razie to tobie im się tak wydaje.

    :D :D
    Wyparcie to cecha chorobowa.

  • 33. Data: 2021-09-23 12:04:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Sep 2021 10:12:57 -0700 (PDT), w
    <881620f9-7448-4206-91e7-28e2016c0d86n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jak mają to po co puszczają dłuższą droga przez Polskę.

    Snujcie dalej te swoje bajania samurajów ze wsi przy kielichu wina :D

  • 34. Data: 2021-09-25 11:34:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 21 września 2021 o 17:52:36 UTC+2 nadir napisał(a):

    > Tępakiem to trzeba być żeby nie widzieć kto w tej całej unii rozdaje karty.

    czesi nie dali rady, to sami musza sie za nas zabrac ;)

    https://wpolityce.pl/gospodarka/567555-niemcy-wlacza
    ja-sie-do-sporu-o-turow-dwoch-na-jednego

  • 35. Data: 2021-09-25 12:26:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 11:34:28 UTC+2 WS napisał(a):

    > czesi nie dali rady, to sami musza sie za nas zabrac ;)
    >
    > https://wpolityce.pl/gospodarka/567555-niemcy-wlacza
    ja-sie-do-sporu-o-turow-dwoch-na-jednego
    Tak jak napisałem wcześniej. Trzeba wyłączyć przesył niemieckego prądu do Czech. Jak
    będzie za mało odciąć ich od drogi wodnej do Szczecina. Chuje chcą podłączyć się do
    polskich rzek. Chcą żebyśmy z własnej kasy wydali miliard euro na ich zachciankę żeby
    mogli barkami wozić towary. Ale nasi jaj nie mają żeby to zrobić. Cała nadzieja w
    tych co knajpy mają że wywiesza kartki że Czechów nie obsługują.

  • 36. Data: 2021-09-25 16:53:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.09.2021 o 11:34, WS pisze:

    > czesi nie dali rady, to sami musza sie za nas zabrac ;)
    >
    > https://wpolityce.pl/gospodarka/567555-niemcy-wlacza
    ja-sie-do-sporu-o-turow-dwoch-na-jednego

    Niemcy będą walczyć o wodę dla Czechów, mnie to akurat nie dziwi, ale
    "zaraz" zjawią się tu germanofile i wytłumaczą dlaczego to jest bardzo
    dobre dla Polski.

  • 37. Data: 2021-09-25 18:29:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 11:34:28 UTC+2 WS napisał(a):

    > czesi nie dali rady, to sami musza sie za nas zabrac ;)
    >
    > https://wpolityce.pl/gospodarka/567555-niemcy-wlacza
    ja-sie-do-sporu-o-turow-dwoch-na-jednego
    Na początku kariery politycznej Bismarck powiedział o Polakach że jeśli dać nam się
    rządzić samemu to się pozabijamy. Na koniec że jeśli pozwolić nam rządzić się samemu
    to bardzo szybko staniemy się mocarstwem. Mówił to w innych warunkach, ale bardzo się
    nie pomylił. Lewo zdobyliśmy niepodległość przyszło nam bronić się przed potęga
    militarna jako była Rosja sowiecka. Obroniliśmy się. Przez dwadzieścia lat
    niepodległości rozwinęliśmy się na tyle że gdyby nie współpraca bratnich narodów
    niemiec i zsrr mieliśmy sporą szansę na wygranie wojny obronnej w 1939 roku.
    Trzydzieści lat temu byliśmy państwem upadłym, bankrutem. Dzisiaj mamy jeden z
    nowocześniejszych przemysłów na świecie. Jesteśmy trzecim producentem żywności w
    Europie i trzynastym na świecie. Klimatycznie jesteśmy doskonale położeni. Jedynym
    następstwem globalnego ocieplenia będzie to że zbiory będziemy mieli dwa razy do
    roku. Wzrost dwutlenku węgla w atmosferze też nam w rolnictwie pomoże. Do tego mamy
    sporo surowców naturalnych i jesteśmy samowystarczalni energetycznie. Niemcy nie mogą
    sobie ze względów wizerunkowych pozwolić żeby pod ich bokiem wyrosło równorzędne im
    państwo. Energetycznie są w czarnej dupie. Z wyjątkiem węgla brunatnego przez który
    są jednym z największych trucicieli na świecie nie mają żadnych innych surowców
    energetycznych. Źródła odnawialne już przećwiczyli i doszli do wniosku że model jaki
    mają nie w pełni ich satysfakcjonuje. Przede wszystkim nie daje im bezpieczeństwa
    energetycznego które my mamy na pstryknięcie palcami. Niemieckie zabezpieczenie
    energetyczne, ale nie bezpieczeństwo, oparte jest na poddańczej współpracy z Rosją i
    liczeniu na to że nikomu z wrogów Rosji nie wpadnie do głowy pomysł uszkodzenia
    gazociągów jakie ostatnio zbudowali.

  • 38. Data: 2021-09-29 11:01:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Sep 2021 02:34:27 -0700 (PDT), w
    <e3064788-7197-4439-93fe-c5727703b196n@googlegroups.
    com>, WS
    <L...@c...pl> napisał(-a):

    > czesi nie dali rady, to sami musza sie za nas zabrac ;)
    >
    > https://wpolityce.pl/gospodarka/567555-niemcy-wlacza
    ja-sie-do-sporu-o-turow-dwoch-na-jednego

    Czesi jak widać dali radę.
    Ba, nawet nie Czesi -- tylko paru chłopa ze wsi.

  • 39. Data: 2021-09-29 11:01:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Sep 2021 03:26:19 -0700 (PDT), w
    <2845f370-7104-4207-89ae-ea804ad66181n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    w tych co knajpy mają że wywiesza kartki że Czechów nie obsługują.

    Bardzo słusznie. TSUE zarządzi większe kary i będziesz jadł gruz :)

  • 40. Data: 2021-09-29 11:56:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    środa, 29 września 2021 o 11:06:55 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):

    > Czesi jak widać dali radę.
    > Ba, nawet nie Czesi -- tylko paru chłopa ze wsi.

    Bo ja wiem? Paru chłopa chciało wydębić za free studnie + wodociąg, aktualnie nie
    dostali niczego, karna kasa ma wpływać do budżetu UE, a w okolicznych knajpach wiszą
    kartki "Czechów nie obsługujemy".
    Raczej nie tego się spodziewali, za to politycy podchwycili temat...