  • Data: 2019-08-19 12:04:07
    Temat: Re: [OT] Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Aug 2019 02:41:43 -0700, Budyń wrote:
    > jesli kierowanie sie zasadami przyzwoitości opartymi o własne sumienie
    > nazywasz psycholstwem to owszem jestem psycholem.

    Nie, w żaden sposób problemem nie jest kierowanie się zasadami
    przyzwoitości opartymi o własne sumienie. Problemem jest *wyłączne*
    kierowanie się tymi zasadami, z pogardą dla obowiązujących przepisów i
    norm społecznych. Ludzkie sumienie i ogólno-pojęta moralność to bardzo
    indywidualne oraz elastyczne - a co za tym idzie niebezpieczne - twory.

    > Ale mam wrażenie że w definicji psychola czyli osoby chorej psychicznie
    > chodzi o cos innego - a ty do tego zrównałeś osobę o zdroworozsądkowym
    > podejściu do zycia.

    Przykro mi to stwierdzić, ale w tym co piszesz nie ma nic
    zdroworozsądkowego. Przy czym nie wątpię, że ty uważasz inaczej - a skoro
    ty uważasz że coś jest słuszne, to nic innego przecież się nie liczy.
    Dlatego też nie mam złudzeń co do sensu dalszego prowadzenia tej dyskusji.

    Mateusz