  • Data: 2019-08-19 11:41:43
    Temat: Re: [OT] Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 11:19:50 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:

    > Ok, czyli jednak psychol. Nie mam więcej pytań.

    jesli kierowanie sie zasadami przyzwoitości opartymi o własne sumienie nazywasz
    psycholstwem to owszem jestem psycholem.

    Ale mam wrażenie że w definicji psychola czyli osoby chorej psychicznie chodzi o cos
    innego - a ty do tego zrównałeś osobę o zdroworozsądkowym podejściu do zycia.
    Uwielbiam internetowe dyskusje :-)

    b.