  • Data: 2019-08-19 11:19:49
    Temat: Re: [OT] Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Aug 2019 01:43:32 -0700, Budyń wrote:
    > alez chłopie, nie ty decydujesz czy znak stoi legalnie, nie masz dotego
    > żadnego prawa.

    Oczywiście że nie ja. Znaki ustawiane na czas robót podlegają pod
    szczególną podstawę prawną. Roboty się kończą = prawomocność znaków,
    jeśli jakieś zostały, wygasa. Prawdziwe pytanie zatem brzmi: skąd wiesz,
    że ten znak rzeczywiście jest pozostałością po pracach drogowych, a nie
    wynika z innego rozporządzenia zarządcy drogi?

    > dokladnie, jesli bedzie prawo nakazujacy mi kogos skrzywdzic (w moim
    > mniemaniu) to go nie wykonam.

    Mowa była o odgórnie narzuconych ograniczeniach których ty nie
    przestrzegasz "bo są głupie", w kontekście - przypomnę - łapówkarstwa,
    jazdy pod wpływem i samowoli budowlanej.

    > Oczywiscie nie chodzi tylko o prawo drogowe. A granicą jest moje
    > sumienie.

    Ok, czyli jednak psychol. Nie mam więcej pytań.

    Mateusz