  • Data: 2019-08-19 10:43:32
    Temat: Re: [OT] Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 10:23:05 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:

    > Jeśli taki znak faktycznie został zapomniany, to stoi bezprawnie więc
    > temat nie istnieje.

    alez chłopie, nie ty decydujesz czy znak stoi legalnie, nie masz dotego żadnego
    prawa. Ty co najwyzej bedąc 100% legalnie mozesz jechac te 40km/h i zadzwonic do
    służb ze podejrzewasz ze ktos zapomnial o znaku.

    > Ty natomiast piszesz, że jesteś ponad prawami gdyż
    > działasz wyłącznie wg. swojego własnego systemu wartości.

    dokladnie, jesli bedzie prawo nakazujacy mi kogos skrzywdzic (w moim mniemaniu) to go
    nie wykonam.

    A tak właśnie
    > czynią psychopaci, socjopaci i wszelkiej maści ekstremiści.
    >
    > Dopuszczam jednak możliwość, że źle zrozumiałem twoją wypowiedź i swój
    > własny osąd ograniczasz jedynie do sytuacji "stoi znak 40 km/h na
    > autostradzie". Ale jeśli nie, to gdzie granica?

    Oczywiscie nie chodzi tylko o prawo drogowe. A granicą jest moje sumienie. Aha, tam
    znajduje sie rowniez "dawanie złego/dobrego przykładu". A przyklad ja pojade troche
    szybciej, ktos uzna ze mozna przekraczac mocno, wiec wygląda na to ze nie mogę dawac
    złych wzorców. Ot taki klimaty.

    b.