  • Data: 2012-12-11 16:18:10
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 15:39:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > sluzby zdrowia. Zamiast wplat do ZUS na sluzbe zdrowia i ogolnie dotowania,
    >
    > powinnismy dbac o to sami, a za wizyte u lekarza placic normalnie. To jego
    >
    > poglady i wiesz, kiedy chodzi o grype to OK moglbym sie zgodzic. Tym czasem
    >
    > terapia nowotworowa kosztuje tak pewnie z 50 tysi. Zakladam, ze miesiecznie
    >
    > odkladasz sobie w formie jakiegos ubezpieczenia kapitalowego kwote 900zl.
    >
    > Wiec na terapie nie daj Boze zbieral bys 55 lat. Byle zawal to 12 tysi. Czy
    >
    > naprawde Tobie to sie zepnie?

    Znam paru takich co to w szarej strefie niby swiadomie sie obracają bo ZUS
    ubezpieczenia itp im niepotrzebne. MW sumie wisi mi to ich wybór ale mam przeczucie
    graniczące z pewnaścią ze jak troszkę latek im dojdzie, zdrówko zacznie szwankowac ip
    to będa pierwsi w kolejkach po zasiłki i w marszach protestatcyjnych jaka to służba
    zdrowia jest be trzeba płacic kilka tysi za pobyt w szpitalu