  • Data: 2012-12-12 11:42:02
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50c85b9e$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli co? Wyciągnąć łapę po cudze? Cudze mi się należy bo ja chory, nie
    > mam rodziny bo albo egocentryczne myśląc nie zadbałem o potomstwo albo źle
    > żyłem z rodziną i nie ma kto mi pomóc?

    Dobrze wiec wyobrazmy sobie bezdzietne malzenstwo z powodow zdrowotnych.
    Siegnijmy do opinii Korwina na temat inwitro (tu kazdy we wlasnym zakresie).
    Co mozemy...., zaadoptowac? Niby tak, ale czy kazdy moze i czy kazdy chce i
    czy nawet nasze wlasne dzieci zechca nam kiedys pomoc? Moze wlasnie nie
    zechca, bo takie beda?
    Tak ja wiem, gdyby cos tam...., bo dzieci wychowane dobrze to cos tam.... A
    powiedzcie mi rodzice madrzy, czy Wy nie popelniacie bledow wychowawczych?
    Skad wiadomo w ktorym momencie popelnia sie blad?

    > Niech każdy zadba o siebie. Jeżeli masz obawy o to że kiedyś zachorujesz
    > to się ubezpiecz

    Ubezpieczenie nie jest z gumy, juz to pisalem. Skonczy sie kasa z polisy to
    pod plot.

    > albo zadbaj abys miał bliską osobę, dziecko, rodzeństwo itd.
    > To tak zamo jak fakt że wiele osób wybiera ścieżkę bezdzietnego
    > karierowicza. Robią to _świadomie_ czyli wiedzą że na starość nie będzie
    > kto miał podać szklankę wody. Ich sprawa.

    Prawdopodobnie zarabiajac wiecej i wplacajac wyzsze skladki zdrowotne.

    Pozdro.. TK