  • 71. Data: 2016-01-22 19:16:50
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:n7tebu$89e$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-01-22 o 13:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Oj daj spokoj. Same o tym mowia od dawna...

    Please, podaj jakiś konkretny link.

    >Jakies 16 miliardow netto.

    Nie pytam skąd ta liczba, zapytam inaczej - o ile nowy podatek obniży to
    netto?

    >Radek niech idzie do Lidla po osmiorniczki. Na tym znal sie najlepiej.

    Nie ten Radek.

    >Prosze Cie. To podstawy ekonomii.
    >https://mfiles.pl/pl/index.php/Efekt_mno%C5%BCnikow

    Świetny przykład jak ludzie potrafią bezmyślnie szafować pojęciami, a
    mnożące się dodupne "uczelnie" zamiast uczyć myśleć, sprawdzają tylko co
    jest wkute na pamięć.

    Te 500 to się bierze z sufitu czy z dupy prezesa, a może jednak było
    wcześniej zabrane z rynku za pomocą podatku, czyli wcześniej umniejszyło (z
    naddatkiem na pensje urzędasów) czyjąś konsumpcję?

    > Naczy w twoim świecie ciągniki są "nienasze" a osobówki nasze?

    >W moim swiecie duze sieci nie sa nasze.

    Nie, w twoim świecie tylko duże sieci handlowe maja prawo tak odliczać VAT.

    Ty czytasz co piszesz, czy zawsze taki byłeś tylko ja nie zauważyłem?

  • 72. Data: 2016-01-22 19:20:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 13:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Ale wez mi nie wkladaj. Mowie, ze pierwszy raz od dawna slyszalem, ze
    >Polska to suwerenny kraj.

    I zrobiło ci się od tego lepiej, czy jak?

    >Po "chce jasno powiedziec" domyslam sie, ze to Duda?

    Nie.

    >No coz... Maja szanse cos zrobic jak kazdy nowy rzad. Ale moga tez byc jak
    >tamci. Zagarnac co sie da i biesiadowac u Sowy. Czas pokaze.

    No, Adolf też miał szanse w oczach wielu.

  • 73. Data: 2016-01-22 19:23:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 13:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >No ale KOD'u nikt nie zamyka we wiezniach.

    I mamy się z tego cieszyć?

  • 74. Data: 2016-01-22 19:27:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 13:51, Ghost pisze:

    >Prosz bardzo. :-)

    >Za cztery lata pewnie beda nastepni. Nie ma sie co zapinac.

    I tak będziesz się co wybory przerzucał od ściany do ściany? Mnie nie
    obchodzi jacy oni są bo wszędzie wszy, ale i pro państwowcy, ale jak mi ktoś
    dementuje republikę powołując się na demonkrancjem to musiałbym mocno upaść
    na główkę by mu choć na jotę zaufać.

  • 75. Data: 2016-01-22 20:15:01
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 22-01-16 o 15:59, Maniek4 pisze:

    > No ale KOD'u nikt nie zamyka we wiezniach.
    >
    > Pozdro.. TK
    Szkoda.
    Jest za co.
    Poza tym 25 lat obowiązywania umowy okrągłego stołu co do
    uprzywilejowanej roli ubeczników z rodzinami wystarczy.

  • 76. Data: 2016-01-22 20:15:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 19:04, Ghost pisze:
    > O czym ty piszesz?
    A czego nie rozumiesz, to może wężykiem podkreślę?

    Maciek

  • 77. Data: 2016-01-22 21:07:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >A czego nie rozumiesz, to może wężykiem podkreślę?

    Jaki jest udział obcego kapitału w transporcie (ciężarowym) w Polsce? Ilu
    ciężarówek, to małe polskie żuczki mające od jednej do kilku pojazdów? Ile
    polskich firm transportowych obsługuje całą Europę? Ile osobówek w małych
    polskich firmach jest zarejestrowanych jako ciężarówki?

    Od czasu wygrania pisu widzę, że skretynienie narodu nabiera tempa, a może i
    tępa.

  • 78. Data: 2016-01-22 21:54:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 19:16, Ghost pisze:

    > Please, podaj jakiś konkretny link.

    Znaczy chce Ci sie tracic czas na oczywistosci?

    http://appfunds.blogspot.com/2015/01/podwyzki-oplat-
    w-bankach.html

    > Nie pytam skąd ta liczba, zapytam inaczej - o ile nowy podatek obniży to
    > netto?

    Nikt tego nie wie. Kilkanascie miliardow to spory potencjal, wiec nie
    sugeruj tragedii, ze moze byc nizsza.

    > Nie ten Radek.

    A ja nie wrozka. :-)

    > Świetny przykład jak ludzie potrafią bezmyślnie szafować pojęciami, a
    > mnożące się dodupne "uczelnie" zamiast uczyć myśleć, sprawdzają tylko co
    > jest wkute na pamięć.

    Skoro wiesz lepiej...
    Samuelson tez pewnie bredzil.

    > Te 500 to się bierze z sufitu czy z dupy prezesa, a może jednak było
    > wcześniej zabrane z rynku za pomocą podatku, czyli wcześniej umniejszyło
    > (z naddatkiem na pensje urzędasów) czyjąś konsumpcję?

    A to zalezy czy na to konto komus zabiora dodatkowo czy nie.

    > Nie, w twoim świecie tylko duże sieci handlowe maja prawo tak odliczać VAT.

    Co Ty tam sobie znowu dopowiadasz?
    Male firmy nie potrzebuja wozic towaru wywrotkami. Czesto wystarcza im
    maly samochod. Oswiec mnie, jaki jest powod by nie odliczac VAT od
    paliwa prowadzac mala firme i polowe VAT-u od czesci zamiennych?

    > Ty czytasz co piszesz, czy zawsze taki byłeś tylko ja nie zauważyłem?

    Czytam drogi przyjacielu, ale mam wrazenie, ze bardziej Ci zalezy na
    "zapetleniu" mnie niz wymianie pogladow.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2016-01-22 22:05:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 19:20, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > I zrobiło ci się od tego lepiej, czy jak?

    Zaraz lepiej...
    Jak mam do wyboru wartosci patriotyczne np. francuskie i rosyjskie, to
    wolalbym zeby polacy byli podobni do Rosjan.

    > Nie.

    Trudno. Gorzej sie z tym nie czuje.

    > No, Adolf też miał szanse w oczach wielu.

    Oj przesadzasz z porownaniami.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2016-01-22 22:06:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 19:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > I mamy się z tego cieszyć?

    Uzywac wlasciwych porownan.

    Pozdro.. TK