  • 1. Data: 2012-02-25 17:35:27
    Temat: roletki okienne - jak się nazywają
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Widuję roletki okienne, prawdopodobnie "na szybę" które mają możliwość
    zaciągnięcia zarowno od góry jak i od dołu składając się jakgdyby z 2
    połówek. Coś jak przesłona w Zenicie :) Czy takie roletki mają jakąś
    nazwę handlową? Jakoś nie mogę trafić goglując więc zapewne nie znam
    właściwego zaklęcia.

  • 2. Data: 2012-02-25 21:00:38
    Temat: Re: roletki okienne - jak się nazywają
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 25 Lut, 18:35, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > połówek. Coś jak przesłona w Zenicie :) Czy takie roletki mają jakąś
    > nazwę handlową? Jakoś nie mogę trafić goglując więc zapewne nie znam

    Plisy. Rolety plisowe. Zaluzje plisowe.

    http://allegro.pl/zaluzje-plisy-plisse-350tkanin-kat
    alog-online-i2124345148.html

    Cos takiego nie? :)

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=plis*&ca
    tegory=9016
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-02-26 15:15:41
    Od: Jacek <n...@g...com>

    > Witam.
    Coś jak przesłona w Zenicie :)
    He, he.
    Jak już, to jak migawka w Zenicie. Ale kto dziś pamięta ten cud techniki?
    Jacek

  • 4. Data: 2012-02-26 16:58:53
    Temat: Re: [OT] roletki okienne - jak się nazywają
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-26 16:15, Jacek wrote:
    > Coś jak przesłona w Zenicie :)
    > He, he.
    > Jak już, to jak migawka w Zenicie.

    Racja, ale od razu wiesz o co biega :)

    > Ale kto dziś pamięta ten cud techniki?

    Jeden własnymi rekami rozebrałem, to wiem. Gdzieś jeszcze mam mechanizm
    czasowy od niego :P

  • 5. Data: 2012-02-27 07:45:22
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    > połówek. Coś jak przesłona w Zenicie :) Czy takie roletki mają jakąś
    > nazwę handlową? Jakoś nie mogę trafić goglując więc zapewne nie znam

    Plisy lub duetki

    pozdrawiam
    rafał