  • 1. Data: 2012-02-24 19:25:57
    Temat: BOSCH GBH 3-28 DFR vs DRE
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Bardzo prosze o opinie. Znalazlem 2 modele mlotowiertarek BOSCH DFR i
    DRE. Model DFR posiada wymienna glowice pod zwykle wiertlo. Czy takie
    rozwiazanie jest slabsze od DRE, czy raczej mozna pominac w ogole kwestie
    wymiennej glowicy. Dzieki i pozdr. M.

  • 2. Data: 2012-02-24 19:28:09
    Temat: Re: BOSCH GBH 3-28 DFR vs DRE
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    ewentualnie ktora wybrac, bo jest jeszcze Makita

    Makita HR2811FTX
    Bosch GBH 3-28 DRE
    Bosch GBH 3-28 DFR

  • 3. Data: 2012-02-24 21:34:38
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "jackkk" napisał w wiadomości grup

    >ewentualnie ktora wybrac, bo jest jeszcze Makita

    >Makita HR2811FTX
    >Bosch GBH 3-28 DRE
    >Bosch GBH 3-28 DFR

    Używane amatorsko czy zawodowo?

  • 4. Data: 2012-02-25 08:26:43
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Czesc,

    do prac w domu, elektryka rementowe, wykonczeniowka etc. Natomiast chcialbym
    miec dobry i sprawdzony model. J

  • 5. Data: 2012-02-25 12:28:08
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "jackkk" napisał w wiadomości grup

    >do prac w domu, elektryka rementowe, wykonczeniowka etc. Natomiast
    >chcialbym mieć dobry i sprawdzony model. J

    do takich zastosowań to nie jest potrzebny sprzęt za 1000 zł. Szkoda kasy.
    Kup coś za 200-300 zł i starczy aż nadto. Wyżej jest atek o eurotechach

  • 6. Data: 2012-02-25 13:38:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-02-25 09:26, jackkk pisze:
    > Czesc,
    >
    > do prac w domu, elektryka rementowe, wykonczeniowka etc. Natomiast chcialbym
    > miec dobry i sprawdzony model. J
    Wymienne futerko to chyba same plusy:
    - w razie zużycia futerka (głowicy) - wymieniasz same futerko, w
    sekundę, zamiast oddawać całą wiertarkę do serwisu
    - w "wiertarkowe" możesz sobie wsadzić np mieszadło, i przekładka z
    wiercenia-kucia na mieszanie zaprawy - w sekundę, bez ruszania futerka sds
    - wiertarkowe osadzone wprost w młocie ma dużo większą stabilność (nie
    lata na boki) jak wiertarkowe futerko wsadzone przez adapter do sds-plus.
    - im mniej razy musisz wyjmować z futerka sds wiertło/dłuto- tym mniej
    syfu tam wpada, więc dłużej pożyje

    Ale to wszystko są chyba zalety przy naprawdę ostrym używaniu sprzętu.
    Przy domowym - to tylko sprawa wygody. (mam DFR oraz starsza BGH 3-24 z
    stałym futerkiem).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-02-26 18:26:07
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Mam DRE (oryginał) i jest nie do zajechania... u mnie kilka lat śmiga
    dość sporo i głowica cały czas dobrze trzyma... a zanim do mnie trafiła
    to też pewnie sporo pracowała...

  • 8. Data: 2012-02-26 21:43:07
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Czesc

    dzieki za odp. Po czym poznac orginal? Ewentualnie w ktorym ze sklepow warto
    zakupic ja najtaniej?

    J,

  • 9. Data: 2012-02-27 06:13:09
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam DRE (oryginał) i jest nie do zajechania... u mnie kilka lat śmiga dość
    > sporo i głowica cały czas dobrze trzyma... a zanim do mnie trafiła to też
    > pewnie sporo pracowała...

    czy mowisz dokladnie o takiej wiertarce?
    http://www.topmarket.pl/prod/big/bosch-gbh-3-28-dfr-
    800w-3-5j-061124a000-48512_3.jpg

  • 10. Data: 2012-03-01 08:59:03
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    Ja też brałem boscha DFR
    Jak dobrze pamiętam to DFR ma to co DRE plus wymienne uchwyty wiertarskie
    (SDS i zwykły)
    A ja kupowałem w firmie KONTAKT S.A. z Torunia.
    Solidna firma już parę rzeczy od nich mam, są też na alledrogo.
    A żadna za 200-300 zł. nie łupnie prawdziwym udarem tak jak bosch !!!
    Miałęm już 2 inne, i kupiłem jedną niemarkową (typu eurotek/ ferm czy inne),
    ludzie tam udar był tylko na instrukcji, bo w masyznie nic !

    Rafał