  • Data: 2012-02-19 09:43:02
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Ogłaszam koniec zimy!!!

    Kris... zlituj się !!! ;-)

    Ja mam pryzmę na chłopa po prawej stronie od wjazdu do garażu, a wczoraj
    robiłem małe przejście do jednego miejsca i... to odświeżenie ścieżki,
    gdzie trafiłem na udeptane pod spodem, to wysokość pokrywy śnieżnej jest
    coś powyżej kolan, ale gdybym tak do gołej ziemi chciał zebrać, to nie
    wiem jak głęboko bym doszedł - może do pasa [?]... :-P

    Odwołuję koniec zimy!!! hahaha.

    pozdrawiam
    Robert G.