eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieObróbka belek drewnianych konstrukcji dachu na poddaszu › Re: Obróbka belek drewnianych konstrukcji dachu na poddaszu
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obróbka belek drewnianych konstrukcji dachu na poddaszu
    Date: Sat, 7 Mar 2009 13:14:07 +0100

    Rafał Walecki wrote:
    > On Fri, 06 Mar 2009 20:20:53 +0100, Igus' <t...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Dzięki wielkie za wszystkie wskazówki!
    > Na raiz emam plan jak następuje:
    > -> Kupi się szlifierkę oscylacyjną (na razie myślę o firmie Bosch).
    nic ci nie doradzę ale powiem ze szlifierka oscylacyjna najmniej mi sie
    przydała.

    grube szlifowanie tarczą ścirną na kątówce, drobne szlify w niedostepnych
    meisjcach szlifierką oscylacyjna typu żelazko (taka trójkątna końcówka)

    sporo siły mają też szlifierki taśmowe.

    > -> Wyrówna się z grubsza belki, nic bardzo gładkiego ale że belki nie
    > były w ogóle obrabiane myśle (za radą kolegów) że trzeba je delikatnie
    > podszlifować oscylacyjne i przemalować ciemną bejcą.

    na drugi raz belki zamawiaj strugane wtedy tylko troszkę trzeba je
    przeszlifować aby odzyskały naturalny kolor drewna.