  • Data: 2012-10-18 10:44:00
    Temat: Re: Ocieplanie fundamentow
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k5oejs$7hp$1@usenet.news.interia.pl...
    > U mnie tez tak jest. Mam wysoki poziom wod, ale drenazu nie robilem. Nie
    > mam pojecia, gdzie te wode mialbym odprowadzac i tak naprawde po co?

    Ja mam to szczęście że działka jest z niewielkim spadkiem w stronę lasu i
    parę metrów za ogrodzeniem jest skarpa i poniżej strumyczek w lecie suchy.
    Za zgodą doprowadziłem rurę drenarską aż do tego strumyczka.

    > Teraz zajmuje sie szalunkiem tarasu przy domu. Koncepcja jest taka, ze
    > wykoncze to wlasnie zywica. Pierwsze co zrobilem to wlasnie izolacja
    > fundamentu na poziomie gruntu. Godzina moze roboty i rolka papy
    > termozgrzewalnej. Od sroda sciany dysperbitem, na dole pasek papy a z
    > zewnatrz zywica. Nie chce styropianu, bo dosc latwo to uszkodzic na
    > wysokosci ciagania grabii, kosiarki, taczki, czy co tam dzieciom do glowy
    > przyjdzie.

    Ale jak dasz dwie warstwy siatki i kleju na styro to jest to już dość
    twarde. Ja mam jedną ścianę w garażu od środka ocieploną i dałem dwie
    warstwy klej siatka, wyschło, klej siatka. jest naprawdę twarde.

    > Za dwa lata znow ktos zarobi. Przyklei styropian i takie tam. :-)
    > Ta zywica ma to do siebie, ze nie pozwala wilgoci odparowac, no i
    > pojawiaja sie problemy w strukturze betonu zaraz pod zywica.

    Zapewne tak.

    Marek