    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie pianką
    Date: Thu, 24 Oct 2013 18:59:29 +0200

    ZbyszekZ pisze:
    > Dostałem spam, zwykle nie czytam, ale ten do mnie trafił i zainteresował.
    > Od lat zwlekam z ociepleniem poddasza bo czas/koszty/brudzenie itd. a tu oferta:
    wpadają i w ciągu jednego dnia opryskują pianką poliuretanową cały dach i wszystkie
    szczeliny (od środka) i będzie ciepło. Pianka ma być trwała, odporna na wszystko itd.
    itp.
    > Czy jest ktoś kto ma takie ocieplenie i czy faktycznie jest tak pięknie i wspaniale
    jak w reklamach?

    Tak na szybko, bo stygnie przed dziobem ;)

    Socjal zrobiony tą metodą. Wymiary 10 x 15m płasko (dach zimny), piana
    20cm, poszło w 1 dzień i z uwagi na to że dach jest wiązarowy, nie
    wyobrażam sobie inaczej. Kosztowało... no kosztowało trochę.

    Piana wciska się wszędzie, ale nie ma możliwości, aby ktoś długą dyszą
    podał, wszędzie musi operator z ręką dojść. Jest koszmarnie nierówna...
    ale tak ma być (tzn inaczej nie da się).

    Nie ma opcji, aby napylać z dalsza - stygnie po drodze i nie łapie
    powierzchni, dobrze jest też jak może się o coś zaprzeć - słabo klei na
    płaskiej powierzchni, gdyż rosnąc sama się jak gdyby odrywa. Idealnie
    pomiędzy wiązary :)

    Parametry podają ładne, jak będzie faktycznie zobaczymy. Zimy jeszcze
    nie było.

    We wtorek/środę jadą z halą, oj będzie się działo.

    Acha - pyli okrutnie, niby nie widać niczego, lekkie małe kropelki na
    ścianach, ale tak naprawdę to kurzu w pierony się robi.

    Teraz tak, są różne piany, wybór rodzaju i producenta duży. Z moich
    rozmów ceny podobne, za to podejście przeróżne od euforii - że zrobi się
    be problemu, do załamania - panie tak nie damy rady. Cały czas ta sama
    budowa, różne ekipy.

    Irek.N.