    From: "kiki" <l...@l...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie dachu jak zacząć
    Date: Sun, 11 Nov 2012 21:55:49 +0100

    ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> wrote in message
    news:k7p0r1$u14$1@news.vectranet.pl...
    > Cześ
    > Pytanie jest takie jak roczpocząć ocieplanie dachu:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/718/20101127547
    .jpg/
    > tu jest rozpoczęcie ocieplenia przy dachu odeskowanym co mnie zdziło nie
    > ma wentylacji tam. Czy przy nie odeskowanycm ma być wentacja czy nie.
    > Kurcze jakeis nowrmy otym mowia bo co market to inaczej.

    Ptzecież piszemy o tym tysiące postów.
    Po pierwsze daj więcej zdjęć. Chce widzieć ściany działowe i ściany
    szczytowe dochodzące do płaszczyzny zachu.

    Po pierwsze masz źle wykonane deskowanie dachu.
    Zamiast przybijać deski do krokwii miałeś najpierw dać membranę, dalej dobić
    deski wzdłuż krokwii żeby zrobić odstęp na 5 centymetrów i dopiero nabić
    deski.

    W tej chwili czeka cie drutowanie pzestrzeni wentylacyjnej i mozolne
    układanie membrany wiatroizolacyjnej od środka.

    czekam na wiecej zdjęć. lepiej daj wszystkie jakie masz. Ale i tak zaręczam
    ci że już na tym etapie jest błąd wykonawczy, który bedzie cię kosztował
    kilka tysięcy PLN